Την ανανέωση του αερόψυκτου κινητήρα των 1.901 κ.εκ. και την ανακοίνωση των μοντέλων που θα τον φιλοξενήσουν, έκανε η Indian. Δείτε περισσότερα.
Λίγες ημέρες μετά την παρουσίαση των νέων Indian Scout για το 2020, η αμερικανική εταιρεία παρουσίασε τον νέο κινητήρα Thunder Stroke 116. To νέο μοτέρ έχει μεγαλύτερη διάμετρο κυλίνδρων στα 103,2 χιλιοστά και, σε συνδυασμό με την διαδρομή των 113 χιλιοστών, προκύπτει ο κυβισμός των 1.901 κ.εκ. Σύμφωνα με την Indian, η αύξηση του κυβισμού οδηγεί και σε μία αύξηση της ροπής στα 17,4 kgm (από τα 16,5 του κινητήρα Thunder Stroke 111).
To νέο μοτέρ θα εξοπλίσει συνολικά 11 μοντέλα της Indian για το 2020: Τα Roadmaster και Springfield Darkhorse, την Chieftain και τις εκδόσεις Elite – Classic- Dark Horse – Limited, τις Chief Vintage και Dark Horse, την «απλή» Springfield και την απλή Roadmaster.
Παράλληλα, η Indian ανακοίνωσε την ανανέωση του συστήματος πολυμέσων Ride Command, με περισσότερες επιλογές διασυνδεσιμότητας, ενώ οι Cief Dark Horse και Chief Vintage θα μοιράζονται το πλαίσιο με τις Springfield και Springfield Dark Horse για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι το κιτ για αύξηση κυβισμού στα 1.901 κυβικά θα γίνει διαθέσιμο και για τον κινητήρα Thunder Stroke 111, για όσους αναβάτες θέλουν περίπου 20% περισσότερη ισχύ από το Indian τους –όπως ανακοινώνει η εταιρεία.