KTM 390 Duke: Πιστό «πειραχτήρι» της οικογενείας Duke
- Μονοκύλινδρη δύναμη 44,8 ίππων στα 398,7κ.εκ..
- Δικάναλο ABS της Bosch με Supermoto λειτουργία.
- Led προβολέας, TFT οθόνη και συνδεσιμότητα με κινητό.
- Naked με 165 κιλά και χαλύβδινο χωροδικτύωμα.
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Μονοκύλινδρη δύναμη 44,8 ίππων στα 398,7κ.εκ
Σε μία κατηγορία των 400κ.εκ όπου οι προτάσεις έχουν αρχίσει να πέφτουν «βροχή», η KTM 390 Duke διακρίνεται για το τσαγανό του υγρόψυκτου, τετράχρονου, μονοκύλινδρου κινητήρα των 398,7κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους, τροφοδοτούμενου με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch, βρίσκεται να αποτελεί το μήλο της έριδος στα μικρά Naked. Ο τρόπος που αποδίδει τους 44,8 ίππους στις 9.000σ.α.λ και με ροπή που ανέρχεται στα 37Nm στις 7.000 στροφές ανά λεπτό, είναι άκρως εθιστικός στα εσώψυχα μιας «Ινδιάνικης ψυχής». Ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης, κάνει τις αλλαγές του 6-τάχυτου κιβωτίου με λιγότερη πίεση της μανέτας συμβάλλοντας σημαντικά στην ευκολία χρήσης της καθημερινής μετακίνησης. Η χρήση του Quick Shifter, θα κάνει τα ανεβοκατεβάσματα στον λεβιέ ταχυτήτων να γίνονται χωρίς την χρήση συμπλέκτη, συνθέτοντας έναν πίνακα άμεσων επιταχύνσεων και γρήγορων κατεβασμάτων. Το ρεζερβουάρ των 13,4 λίτρων μας υπόσχεται καταναλώσεις από τα 4λτ/100χλμ έως 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και με ένα γεμάτο ντεπόζιτο μπορούμε να διανύσουμε κοντά στα 300 χιλιόμετρα.
Δικάναλο ABS της Bosch με Supermoto λειτουργία
Ένα τέτοιο σπιρτόζικο «μοτοσικλετάκι» χρειάζεται ένα σύστημα πέδησης ικανό να το συντροφέψει σε όλες τις παιχνιδιάρικες του διαθέσεις. Το ρυθμιζόμενο μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι Apex της WP των 43 χιλιοστών με διαδρομή 150 χιλιοστών, τελεί τις υποχρεώσεις του καταπληκτικά, ενώ πίσω έχει ένα Monoshock WP Apex χωρίς μοχλικό, με διαδρομή 150 χιλιοστών, δυνατότητα ρύθμισης ως την προφόρτιση ελατηρίου και επαναφοράς. Οι τροχοί από χυτό αλουμίνιο των 17 ιντσών εμπρός-πίσω, είναι εφοδιασμένοι με Michelin Power 6. Φρένα της θυγατρικής Bybre, ισχυρά και προερχόμενα από την εταιρεία (Brembo) με τις μεγαλύτερες αξιώσεις στον χώρο της μοτοσικλέτας, φέρουν μια τετραπίστονη δαγκάνα ακτινικά τοποθετημένη μπροστά και μια διπίστονη πίσω. Οι δισκόπλακες που θα δεχθούν τη πίεση από τα έμβολα, είναι των 320 χιλιοστών εμπρός και των 240 χιλιοστών πίσω. Σε μία βροχερή μέρα ή σε κάποιο ολισθηρό οδόστρωμα που οι καταστάσεις θα μας φέρουν να πατήσουμε απότομα το ποδόφρενο ή την μανέτα, το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος ABS της Bosch 9.3 MP των τροχών θα πετύχει ένα ευτυχές «τέλος» χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις, λειτουργώντας και μέσα στην στροφή ως Cornering-ABS. Επίσης, η δυνατότητα απενεργοποίησης του στον πίσω τροχό, όπου αναφέρεται στη Duke ως Supermoto mode, αφήνει το οδηγικό πλεονέκτημα, να πλασάρεται με στυλ σε κάθε στροφή. Κερασάκι αποτελεί το πρόγραμμα οδήγησης Track που περιλαμβάνει και λειτουργία Launch Control.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Led προβολέας, TFT οθόνη και συνδεσιμότητα με κινητό
Και μόνο που την κοιτάς σε βάζει σε διαθέσεις «εκτάκτου ανάγκης», μιας και τα στοιχεία που φέρει «φωνάζουν» KTM, από μακριά. Τα LED φωτιστικά σώματα προσφέρουν πολύ καλά επίπεδα ορατότητας και η TFT έγχρωμη οθόνη των 5 ιντσών απεικονίζει ένα πλήθος πληροφοριών, διαθέτοντας και δυνατότητα συνδεσιμότητας με το κινητό μας τηλέφωνο. Η πλοήγηση στον υπολογιστή ταξιδίου και στο μενού ρυθμίσεων γίνεται μέσω των χειριστηρίων που βρίσκονται στο αριστερό γκρίπ, με απόλυτη εργονομική ευκολία. Η εργονομία της σέλας για αναβάτη και συνεπιβάτη έχει μελετηθεί με τέτοιον τρόπο που να προσφέρει τα μέγιστα, ως προς το επίπεδο άνεσης. Τα «ανεμοδαρμένα» τοπία που θα συναντάμε καθημερινά θα τα βρουν σκούρα με τα πλαϊνά πλαστικά, καθώς φέρουν αεροδυναμική σχεδίαση κρατώντας την αποβολή του αέρα πάνω από τα γόνατα. Τι και αν δεν έχουμε δίπλωμα για απεριόριστα κυβικά; Τη λύση μας τη δίνει το δίπλωμα Α2.
Naked με 165 κιλά και χαλύβδινο χωροδικτύωμα
Χαρακτηριστικό είναι το πορτοκαλί χρώμα για τη KTM, ιδανικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το χρώμα της στο μοτοσικλετιστικό κόσμο. Για αυτό και όταν αντικρίζεις το 390, το πρώτα πράγμα που εστιάζουν οι οφθαλμοί, είναι το χαλύβδινο χωροδικτύωμα στρόγγυλης διατομής με ξεχωριστό αλουμινένιο υποπλαίσιο, το οποίο θα κουβαλήσει άνετα στις «πλάτες» του τα 165 κιλά. Η απόσταση από τη σέλα μέχρι το έδαφος είναι στα 820 χιλιοστά, τοποθετώντας τα χαμηλά αναστήματα να πατάνε ικανοποιητικά στο οδόστρωμα. Στον αντίποδα, η απόσταση που δημιουργείται μεταξύ του κατώτατου σημείου της μοτοσικλέτας με τον δρόμο, είναι στα 200χλστ (Adventure) και στα 150 χιλιοστά (Duke). Το παιδί που κρύβουμε όλοι μέσα μας, θα βγει από εκεί που δεν το περιμένουμε, με ένα απλό πάτημα απενεργοποίησης του συστήματος αντιολίσθησης του πίσω τροχού MTC. Οι εξερευνήσεις με την Adventure 390 θα αποτελέσουν καθημερινή πηγή αναζητήσεων, για αυτό και έχει εξοπλιστεί με πλαϊνά κάγκελα προστασίας στα μοντέλα του 2023.
Η τιμή της είναι στα 6.680,00 ευρώ.