• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

2.500 ευρώ και 3 επιλογές από 3 διαφορετικούς κόσμους. Ποιο θα επιλέξετε;

Honda Supra-X

SYM Jet14

Brixton BX 125

Και τι να πάρω…με 5 μωβ;

Μοτοσυκλέτα, scooter, παπί. 3 διαφορετικοί κόσμοι, ένας κυβισμός, μια τιμή. Έχεις 2.500 ευρώ και θες να αγοράσεις δίκυκλο… και τι να πάρεις; Θα σου λύσουμε την απορία!

 
Έχεις άμεσα διαθέσιμα 2.500 ευρώ. Κοιτάς ήδη τις βιτρίνες για να επιλέξεις το νέο σου δίκυκλο και είσαι μεταξύ μοτοσυκλέτας, σκούτερ και παπιού! Πως θα διαλέξεις το κατάλληλο μοντέλο για σένα; Επιλέξαμε 3 δίκυκλα από αυτούς τους διαφορετικούς κόσμους και τα συγκρίνουμε. Brixton BX 125, SYM Jet14, Honda Supra-X Helm in από μοτοσυκλέτες, scooter και παπιά αντίστοιχα.

Εμφάνιση-ποιότητα κατασκευής: 3 ισχυρές ταυτότητες

Ξεκινώντας από το Supra-X της Honda, πρόκειται για ένα παπί upper-class σε όλα τα επίπεδα. Η εμφάνισή του είναι ακριβώς αυτή που κάποιος περιμένει από ένα παπί: το σχήμα που όλοι οι Έλληνες αναβάτες διαχρονικά αγάπησαν, χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες η σπορ υπερβολές. Η ποιότητά του είναι και αυτή υψηλή, τυπική Honda θα λέγαμε και σε περιπτώσεις σαν αυτή δεν χρειάζεται να πεις κάτι ακόμη. To Jet14 της SYM είναι ένα ολόφρεσκο μοντέλο στην αγορά, στα GT scooters των 125 κυβικών. Στο μάτι σε κερδίζουν οι μοντέρνες γραμμές του και τα μπόλικα σπορ στοιχεία του, καθώς το Jet14 απευθύνεται ξεκάθαρα στους νέους αναβάτες. Ποιοτικά το Jet14 τα καταφέρνει πολύ καλά, με το επίπεδο συναρμολόγησης των πολλών πλαστικών τμημάτων –για scooter μιλάμε άλλωστε- να ικανοποιεί απόλυτα και να μην εμφανίζει τριγμούς. Το BX 125 της Brixton φέρει εμφάνιση κλασικού scramblerμε ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια, ειδικά αν ληφθεί υπόψιν το κόστος απόκτησής του και το δεδομένο ότι πρόκειται για μοτοσυκλέτα. Μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και το φινίρισμα, πολύ καλή βαφή και ποικίλες μεταλλικές λεπτομέρειες συμβάλλουν στο εντυπωσιακό τελικό αποτέλεσμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι και τα 3 δίκυκλα φέρουν LED στα φωτιστικά τους σώματα, μια ευχάριστη μοντέρνα πινελιά.

Aνεση-εργονομία: «Ταμάμ» και κάτι παραπάνω για κάθε μέρα

Το Supra-X έχει μια ευμεγέθη σέλα, που μπορεί να φιλοξενήσει 2 μεγαλόσωμα άτομα. Ωστόσο, με το μέγεθός της, την περιμέναμε πιο άνετη αφού χάνει πόντους με το σκληρό της αφρώδες. Ανοίγοντας την όμως –από τον κεντρικό διακόπτη- αποκαλύπτεται το μεγάλο ατού του Supra-X: ένας αποθηκευτικός χώρος 19,5 λίτρων που χωρά ένα full-faceκράνος. Αναμφισβήτητα ένα δυνατό πλεονέκτημα του Supra-X καθώς ακόμη και αν δεν βάλετε το κράνος σας μέσα, θα μπορείτε να αποθηκεύσετε πολλά αντικείμενα. Παρόμοιο χώρο κάτω από την σέλα έχει και το Jet14, ωστόσο –τυπικά για scooter- ο αναβάτης μπορεί να βρει και ένα ντουλαπάκι στην ποδιά. Η σέλα του scooter της SYM επιτρέπει άνετες μετακινήσεις ακόμα και για πολλή ώρα, καθώς είναι ευμεγέθης και με σωστή σκληρότητα. Για τον συνεπιβάτη, η ύπαρξη χειρολαβών κάνουν την ζωή του ακόμα πιο εύκολη. Το Brixton, ως μικρή μοτοσυκλέτα, δεν έχει τις ευκολίες αποθηκευτικών χώρων που τα άλλα δύο μοντέλα φέρουν –αναμενόμενο. Όμως, στην άνεση που παρέχει σε αναβάτη και συνεπιβάτη δεν υστερεί σε καμία περίπτωση. Η σέλα είναι ενιαία, με πολύ καλό αφρώδες και μεγάλες διαστάσεις. Αυτό σημαίνει ότι κάθε χρήστης θα βολευτεί πάνω στο μικρό 125άρι και θα μετακινηθεί στην πόλη χωρίς προβλήματα. Και στα 3 μοντέλα, διακόπτες και χειριστήρια δεν επιφυλάσσουν… εκπλήξεις, ενώ κάνοντας λόγο για τα όργανα τις εντυπώσεις κλέβει το Jet14 που έχει «μια απόλα»: Ταχύμετρο, στροφόμετρο, δείκτη βενζίνης, ρολόι και χιλιομετρητές. Το Brixton στο σημείο αυτό φέρει αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακά κοντέρ, ένδειξη βενζίνης και οδόμετρο, ενώ το Supra-X έχει τον πιο λιτό πίνακα από όλα με δείκτη βενζίνης και αναλογικό ταχύμετρο σε συνδυασμό με οδόμετρο.

Οδηγώντας: Ό, τι και να διαλέξεις, θα το ευχαριστηθείς!

Τα παπιά ειδικεύονται στην τάχιστη «εξολόθρευση» της κίνησης και το Supra-X δεν αποτελεί εξαίρεση. Το παπί της Hondaσε προδιαθέτει για τον χαρακτήρα του από την στιγμή που θα το βάλεις μπροστά, όταν και ο βελούδινος κινητήρας θα σε κερδίσει με την λειτουργία του. Το συγκεκριμένο μοτέρ δεν ξεμένει ποτέ από δύναμη, τραβώντας ικανά το παπί από στάση μέχρι και πάνω από τα 110 στο κοντέρ, κάνοντας έτσι το Supraαπόλυτα κατάλληλο και για αυτοκινητόδρομο, αν χρειαστεί. Οι μαλακές αναρτήσεις προσφέρουν άνεση σε αναβάτη και συνεπιβάτη, αλλά δεν θα σας προδώσουν πουθενά όσον αφορά το κράτημα, ενώ το ζύγισμα του Supra είναι υποδειγματικό επιτρέποντας κυριολεκτικά αστραπιαία μετακίνηση μέσα στην πόλη.
Το Jet14 σαν scooter που σέβεται τον εαυτό του υπόσχεται εύκολη μετακίνηση από όλες τις απόψεις με αυξημένα επίπεδα άνεσης. Πράγματι, το μοντέλο μεταφέρει μια οικεία αίσθηση στον αναβάτη του, από την πρώτη στιγμή που αυτός θα καθίσει στην σέλα. Η αυτόματη μετάδοση παρουσιάζει έναν δισταγμό στο άνοιγμα του γκαζιού και θα ζητήσει «χούφτωμα» από τον αναβάτη για να ξεκινήσει το scooter. Ίσως χρειαστεί μια συνήθεια να προσαρμοστείτε σε αυτό το χαρακτηριστικό, αλλά μικρό το κακό. Στο δρόμο, το Jet14 είναι στιβαρό, ευέλικτο και η καλύτερή του περιοχή λειτουργίας είναι από 40 χλμ/ώρα και πάνω, όπου παρουσιάζεται και πολύ σταθερό λόγω των σφιχτών αναρτήσεων. Εντός πόλης θα κινηθείτε γρήγορα από άκρη σε άκρη, ενώ τα φρένα θα σας ακινητοποιήσουν με ασφάλεια κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, χωρίς μπλοκαρίσματα.
Με το BrixtonBX 125 δεν θα κάνετε απλά τις μετακινήσεις σας, αλλά και το...κομμάτι σας, αφού είναι σίγουρο ότι αρκετοί περαστικοί θα σταματήσουν να...χαζέψουν. Όμως η μοτοσυκλέτα δεν κάνει μόνο εφέ, αφού με το που κυλήσουν οι τροχοί της δίνει την εντύπωση μεγαλύτερου μοντέλου. Το σύνολο συμπλέκτης-σασμάν λειτουργεί ομαλά και μαλακά, συμβάλλοντας στην ευχρηστία εντός πόλης. Παρά τα 125 κυβικά ο κινητήρας του BX επιταχύνει το μοντέλο χωρίς κομπιάσματα, απλώνοντας γραμμικά την δύναμή του μέχρι και τον κόφτη. Σε συνδυασμό με τις καλές σε λειτουργία αναρτήσεις, το Brixton ελίσσεται γρήγορα μέσα στην πόλη και διατηρεί την συνοχή του ακόμη και έξω από αυτή. Μας ικανοποίησαν και τα φρένα του, που αποδείχθηκαν απροβλημάτιστα και θα σας δώσουν αίσθηση σιγουριάς κατά την χρήση τους.

Η άποψή μας: Και τι να πάρω;

Τώρα που σας αναλύσαμε το κάθε μοντέλο διεξοδικά, ήρθε η ώρα και της απάντησης: Τι να πάρετε λοιπόν; Αυτό εξαρτάται κυρίως και από τις ανάγκες και τις επιθυμίες σας! Αν ο αποθηκευτικός χώρος αποτελεί προτεραιότητα για εσάς, θα κοιτάξετε σαφώς τα Supra και Jet14, με το scooter της SYM να υπερτερεί λόγω του επιπλέον ντουλαπιού ποδιάς. Το Jet14 ενδείκνυται επίσης για εσάς, αν έχετε σκοπό να κάνετε αρκετά χιλιόμετρα και στο περιαστικό δίκτυο, με υψηλότερες ταχύτητες και φυσικά αν προτιμάτε τον τρόπο οδήγησης «γκάζι και φύγαμε». Αν προτιμάτε ένα κλασικό, αστραπιαίο στην πόλη παπί, το Supra-X είναι ξεκάθαρα για εσάς, το οποίο μάλιστα με τον χώρο αποθήκευσης που προσφέρει ξεφεύγει αρκετά από το μέσο όρο της κατηγορίας του, όσον αφορά την πρακτικότητα. Τέλος, αν το θέμα του χώρου είναι δευτερεύον για εσάς και προτιμάτε μια μοτοσυκλέτα, η επιλογή σας θα είναι το Brixton, το οποίο είναι εύχρηστο, ελκυστικό και πολύ προσιτό σε σχέση με μια μέση μοτό των 125 κυβικών. 
 
  Honda Supra-X Helm in SYM Jet14 125 Brixton BX 125
Κινητήρας 4Τ 1Κ, Α/Ψ 2Β 4Τ 1Κ, Α/Ψ 2Β 4Τ 1Κ, Α/Ψ 2Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 125 124,6 124,8
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 9,12/7.500 11,34/8.000 11,5/8.000
Ροπή (kgm/σαλ) 1/3.000 1,09/6.500 Δ.Α.
Κατανάλωση (λτ/100 χλμ) 2,1 3 2,3
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 110 100 115
Βάρος (κιλά) 105 135 123
Τιμή (ευρώ) 2.620 2.495 2.589

 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ