Ανεβαίνοντας στο ΚΤΜ, θα πιστέψετε πως
βρίσκεστε πάνω σε μεγαλύτερη σε κυβικά μοτοσικλέτα. Ψηλή σχετικά θέση οδήγησης,
και σημαντικά μεγαλύτερες όλες οι διαστάσεις. Από το πλάτος της μοτοσικλέτας,
στα φαρδύτερα κλιπ-ον, στο τιμόνι που βρίσκεται μακρύτερα από τον αναβάτη, αλλά
και στην απόσταση των μαρσπιέ από τη σέλα, που θα βολέψει και αναστήματα 1.80
και άνω, ενώ δεν θα φανεί δύσκολη ούτε και σε αναβάτη 1.70 (ο οποίος όμως θα
βολευτεί καλύτερα στο Kawasaki). Στο Kawasaki θα χωρέσουν μόνο
οι κοντύτεροι. Η μοτοσικλέτα του ιαπωνικού εργοστασίου είναι ιδανική για χαμηλά
αναστήματα από 1.50-1.75, με τους άνω του 1.75 να αρχίσουν να στριμώχνονται
πάνω της. Ειδικά όταν προσπαθήσουν να κινηθούν γρήγορα, θα ανακαλύψουν πως θα
πρέπει να... διπλώσουν στα δύο, σκύβοντας πάνω από το ρεζερβουάρ του Ninja. Απίστευτα μικρή σε όλα τα μεγέθη
της, δείχνει... μισή από το RC σε πλάτος, φάρδος
τιμονιού, ύψος σέλας, και απόσταση κλιπ-ον και μαρσπιέ από τη σέλα. Αν είστε
μικρόσωμος, θα βολευτείτε με το καλημέρα στο Kawasaki, αν είστε ψηλός,
το ΚΤΜ είναι για εσάς. Στον τομέα των οργάνων, το KTM παίρνει
τα πρωτεία, καθώς διαθέτει οθόνη που θυμίζει Trip Computer premium τουριστικής
μοτοσικλέτας, με φοβερό όγκο πληροφορίας, μηνύματα βλαβών και προειδοποιήσεων,
κ.α., έναντι μιας ιδιαίτερα λιτής, ψηφιακής οθόνης του Kawasaki. Η σέλα του KTM δεν
είναι άνετη, το αντίθετο θα λέγαμε, είναι η επιτομή της racing μοτοσικλέτας,
τόσο με τη σκληρότητα της, όσο και με το ελάχιστο αφρώδες της. Η σέλα του Kawasaki είναι
σαφώς πιο άνετη. Στις σέλες συνεπιβάτη θα λέγαμε πως έχουμε ισοπαλία, μιας και
είναι εξίσου... κακές και οι δυο τους. Εκείνη του ΚΤΜ είναι μεν φαρδύτερη και
μεγαλύτερη, είναι όμως... ανυποχώρητη, και με καμπύλη επιφάνεια που ναι μεν
παίζει καλά το ρόλο της στην αισθητική πλευρά (θυμίζει κάλυμμα μονόσελου), όμως
βάζει το συνεπιβάτη να ισορροπεί πάνω της, δίχως να του χαρίζει ούτε άνεση,
ούτε και αίσθηση ασφάλειας. Η σέλα του συνεπιβάτη στο Kawasaki είναι ελαφρώς πιο
μαλακή, είναι όμως και μικροσκοπική. Ούτε να το σκέφτεστε να βάλετε πάνω της ένα
μεγαλόσωμο άτομο.
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr