Μονοκύλινδρα τετράχρονα σύνολα, με 2ΕΕΚ & 4 βαλβίδες
έκαστο, και με ψεκασμό. Με υψηλή συμπίεση, 11.3 για το Kawasaki και 11.5 για το ΚΤΜ.
Επίσημες ιπποδυνάμεις, σχεδόν παραπλήσιες, στους 27,6 hp / 9.700 σαλ. για το Kawasaki, και στους 25,5 hp / 10.000 σαλ. για το ΚΤΜ. Επίσημα νούμερα ροπής, 2,3 Kgm / 8.200 για το Kawasaki, και 1,99 Kgm /8.000 για το ΚΤΜ. Στην πράξη, το Kawasaki δείχνει δυνατότερο
παντού, ενώ το κοντά γραναζωμένο ΚΤΜ διαθέτει πολύ μικρή τελική, που
περιορίζεται στα 135 χλμ/ώρα με κόφτη. Αντίθετα, το Kawasaki συνεχίζει για περίπου...
τριάντα χιλιόμετρα ακόμα, με τελική 163 χλμ/ώρα! Η δύναμη φαίνεται και με πρώτη
ταχύτητα, όπου το ΚΤΜ θέλει πολύ μεγάλη προσπάθεια για να σηκωθεί σούζα, με το Kawasaki να σηκώνεται εύκολα και
να παραμένει όρθιο με την ίδια ευκολία. Τέλος, εκεί που πραγματικά γίνεται η
διαφορά είναι στις εξόδους των στροφών σε ανοιχτές διαδρομές, όπου όταν το ΚΤΜ
τελειώνει, το Kawasaki βγαίνει δυνατά. Σε κλειστές διαδρομές, ή πίστες καρτ, η
διαφορά μεταξύ των 2 είναι πιο μικρή, όμως και πάλι ο αναβάτης του ΚΤΜ πρέπει
να αλλάζει πολύ συχνότερα ταχύτητες, αφού δεν έχει τη ροπή και τη δύναμη του Kawasaki για να έχει την
πολυτέλεια να φερθεί... τεμπέλικα με το κιβώτιο.
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr