Στο έβδομο teaser βίντεο του Ninja H2, η Kawasaki παραδέχεται για πρώτη φορά επισήμως πως ο κινητήρας θα έχει υπερσυμπιεστή καυσαερίων, και μάλιστα τον δείχνει σε γραφική απεικόνιση!
Στην αρχή ήταν οι νύξεις, μετά ακολούθησε το teaser με τον ήχο, όπου άκουγες τη βαλβίδα ανακούφισης (ή "σκάστρα"), αλλά επίσημα η Kawasaki δεν έγραφε τίποτα περί Turbo. Όλο γύρω-γύρω το πήγαινε, για να μας κεντρίζει το ενδιαφέρον και να μας εξάπτει τη φαντασία.
Μέχρι το 7ο teaser, το οποίο αρχίζει με την εικόνα ενός κτηνώδους αεριοστρόβιλου (gas turbine) που είχε κατασκευάσει το Akashi το 2011, με την αναγραφόμενη φράση "η τεράστια εμπειρία της Kawasaki στους αεριοστρόβιλους"...
Μικρή παρένθεση για να διευκρινίσουμε πως οι "πράσινοι" αναφέρονται στις τεράστιες (σε μέγεθος φορτηγού ή και μεγαλύτερες) τουρμπίνες αερίων που χρησιμοποιούνται για να παράγουν ρεύμα από φυσικό αέριο συνήθως, ή από ντίζελ, ή συνθετικό φυσικό αέριο (syngas) ή από κάποιο άλλο βιο-καύσιμο.
Στο βίντεο συνεχίζονται τα πλάνα από τις παραπάνω τουρμπίνες, με την Kawasaki να αναφέρει πως έχει κατασκευάσει την πιο αποδοτική τουρμπίνα συμπαραγωγής (cogeneration) στον κόσμο, ισχύος 30MW. Η "συμπαραγωγή" αναφέρεται στην ταυτόχρονη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και θερμότητας (που έτσι κι αλλιώς παράγεται με την τουρμπίνα), με την χρησιμοποίηση ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ. Βέβαια, δεν πηγαίνει τόσο μακριά ώστε να ισχυριστεί πως και στο H2 θα έχει τουρμπίνα συμπαραγωγής (άλλωστε είναι αρκετά πολύπλοκο να μετατρέψεις σε ενέργεια τη θερμότητα, με λέβητα ατμού, κλπ.).
Στη συνέχεια, το βίντεο αναφέρει πως "αυτή η τεράστια εμπειρία χρησιμοποιήθηκε για την εξέλιξη ενός νέου υπερσυμπιεστή αερίων μοτοσικλέτας, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο αποκλειστικά από την Kawasaki." Και... σκάει μύτη ο κόκκινος υπερσυμπιεστής, αυτοπροσώπως, με τη φράση "Supercharged supersport debut". Εδώ μας μπέρδεψαν οι Ιάπωνες, καθώς η λέξη Supersport συνήθως απευθύνεται σε 600άρια. Εμείς όμως περιμέναμε τουλάχιστον 750 ή ακόμα και 1000 -πάντα υποθέτοντας. Από την άλλη, μπορεί και να είναι λανθασμένη χρήση του Supersport, που πολλοί το χρησιμοποιούν για να περιγράψουν τις μοτοσικλέτες πίστας, ανεξαρτήτως κυβικών... ποιος ξέρει.
Στο τέλος του βίντεο, έχουμε την 3D απεικόνιση του κινητήρα, ο οποίος περιστρέφεται, και αποκαλύπτει πως είναι εν σειρά, με τεράστιο φιλτροκούτι, και φυσικά με Τurbo. Τώρα μας τρέχουν πραγματικά τα σάλια!!!