Το 13ο teaser για το Kawasaki Ninja H2, έχει τίτλο "Η τεχνολογία της Kawasaki, πλανητικά γρανάζια". Σε αυτό παρουσιάζεται animation του κινητήρα και του συμπιεστή του turbo, με την πτερωτή στις 130.000σαλ.!
Μετά την αποκάλυψη του Ninja H2R στην έκθεση Intermot, τα teaser της υπέρ-μοτοσικλέτας του Akashi συνεχίζονται, με εντυπωσιακό τρόπο, καθότι αναμένουμε και την έκδοση δρόμου (δίχως το R), στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο.
Το 13ο βίντεο της σειράς αρχίζει με ένα αεροπλάνο την ώρα που απογειώνεται, με τη φράση "know how from Kawasaki's Aerospace Company", δηλαδή "με τεχνολογία από το αεροπορικό τμήμα της Kawasaki". Στη συνέχεια, μεταφερόμαστε σε ένα Hangar, όπου βλέπουμε ένα κινητήρα από αεροπλάνο, με τη φράση "Planetary gear technology found in aircraft gearboxes is used to drive the Ninja's H2 impeller". Τεχνολογία πλανητικών γραναζιών, προερχόμενη από τα κιβώτια (Accessory Drive) των αεροσκαφών, χρησιμοποιείται για να δώσει κίνηση στην πτερωτή του H2.
Κιβώτιο σε κινητήρα αεροσκάφους;! Ρίξαμε μια ματιά στο διαδίκτυο, και βρήκαμε τα εξής. Το κιβώτιο κινητήρα αεροσκάφους (Accessory Drive), είναι ένα κιβώτιο που αποτελεί μέρος ενός αεριοστρόβιλου, όχι όμως μέρος του πυρήνα του κινητήρα. Ουσιαστικά, χρησιμοποιείται ως υπό-πολλαπλασιαστής στροφών, για να δώσει κίνηση στα περιφερειακά μέρη όπως οι τρόμπες καυσίμου, γεννήτριες, κλπ. Σε μεγάλους κινητήρες τα Accessory Drives χειρίζονται ιπποδυνάμεις 400-500 ίππων.
Κατόπιν το βίντεο συνεχίζει με ένα animation του τετρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα του H2 εν ώρα λειτουργίας, με το στρόφαλο να περιστρέφεται στις 14.000σαλ.. Το γρανάζι που παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο αυξάνει την περιστροφή στις 16.000σαλ., δίνοντας με καδένα κίνηση στα πλανητικά γρανάζια που δίνουν κίνηση στην πτερωτή του συμπιεστή, και τα οποία πολλαπλασιάζουν τις στροφές. Έτσι η πτερωτή καταλήγει να γυρίζει στις... 130.000 στροφές το λεπτό!!!