LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο κινητήρας έχει δεχθεί αναβαθμίσεις

Οι προαιρετικοί εκκεντροφόροι του αγωνιστικού κιτ

Τα ωστήρια με επικάλυψη DLC

Κινητήρας

Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας, χωρητικότητας 998 κυβικών έχει μια τροποποιημένη κυλινδροκεφαλή, ώστε να μπορεί  να φιλοξενήσει τους υψηλότερου προφίλ εκκεντροφόρους, από το νέο αγωνιστικό κιτ που πωλείται ξεχωριστά. Ενισχυμένοι είναι και οι θάλαμοι του στροφάλου για τη βελτίωση της αντοχής. Τα ωστήρια είναι πλέον με επικάλυψη DLC για τη μείωση των τριβών και τη βελτίωση της αποδοτικότητας. Οι διάδρομοι του ψυκτικού μεταξύ των κυλίνδρων έχουν γίνει στενότεροι, επιτρέποντας πρόσθετο πάχος υλικού στο κάτω μέρους του κυλίνδρου, ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει αγωνιστικά πιστόνια. Η Kawasaki ανακοινώνει απόδοση 197,3 ίππων στις 13.000 σ.α.λ (207,1 με το RamAir) και ροπή 113,5NM στις 11.500 σ.α.λ.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ