Το νέο τουριστικό μοντέλο της Honda θα περιλαμβάνει πολλές καινοτομίες, μεταξύ αυτών αρκετά βοηθήματα αναβάτη, το κιβώτιο DCT αλλά και εμπρός ανάρτηση με διπλούς βραχίονες, που θα αντικαταστήσει το πιρούνι!
Σε νέες πληροφορίες που μας έρχονται για το...πολύ μεγάλο τουριστικό της Honda, βλέπουμε ότι η εταιρεία σκοπεύει να το προικίσει με το κιβώτιο DCT, με αρκετά βοηθήματα για τον αναβάτη, αλλά και με μία, επαναστατική για την Honda, ανάρτηση διπλού βραχίονα εμπρός!
Η διάταξη εμφανίζεται σε σχέδια τα οποία κατατέθηκαν προς κατοχύρωση και ουσιαστικά αποτελείται από έναν διχαλωτό βραχίονα ανάρτησης εμπρός-ένα εξάρτημα περίπου σαν το πίσω ψαλίδι-, ο οποίος συνδέεται με τη μοτοσικλέτα μέσω συνδέσμων και ενός μονού αμορτισέρ. Οι εντολές από το τιμόνι μεταδίδονται στον κύριο βραχίονα μέσω μιας συνδεσμολογίας ενός μικρότερου βραχίονα, ο οποίος συνδέει το άνω άκρο της ανάρτησης με τον σταυρό.
Το σύστημα φέρει σημαντικές ομοιότητες με το αντίστοιχο σύστημα της τουριστικής BMW K1600, ουσιαστικά διαφέροντας μόνο στην συνδεσμολογία του τιμονιού με τον κυρίως βραχίονα της ανάρτησης.
Το νέο Goldwing, όπως είπαμε και παραπάνω, θα είναι εξοπλισμένο με DCT -για την τοποθέτηση του οποίου στη μοτοσικλέτα έχουν επίσης κατατεθεί σχέδια-, ενώ έντονες συζητήσεις συνεχίζοντα για μια πιθανή υβριδική έκδοση του μοντέλου, το οποίο θα φέρει και μικρότερο κινητήρα. Προς το παρόν, το μόνο σίγουρο είναι ότι η Honda εργάζεται σε λύσεις όπως το throttle-by-wire και επιλεγόμενα προγράμματα χαρτογράφησης, τα οποία θα τοποθετηθούν στο μεγάλο τουριστικό με σκοπό την επίτευξη σημαντικής οικονομίας καυσίμου.