Η εταιρεία και ο ιδιοκτήτης της, Erik Buell, δεν προχώρησαν σε περισσότερες λεπτομέρειες, ωστόσο, ο Greg White, έμπειρος αναβάτης του SBK, αποκάλυψε ότι θα αγωνιστεί με την ομάδα του Buell και πως σκοπός τους είναι να συμμετέχουν ήδη από το πρωτάθλημα του 2014.
Βάση για τη μοτοσικλέτα που θα αγωνιστεί στο SBK θα αποτελέσει, φυσικά, το EBR 1190RX. Ωστόσο, μια τέτοια απόφαση σίγουρα δεν είναι όσο εύκολη ακούγεται. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι προϋποθέσεις που θέτει η FIMA για τη συμμετοχή μιας εταιρείας στα SBK είναι αρκετά απαιτητικές, ειδικά όταν μιλάμε για μια μικρή εταιρεία, σαν την EBR. Συγκεκριμένα, το καταστατικό αναφέρει ότι:
· Ο κατασκευαστής θα πρέπει να έχει παράγει μια ποσότητα τουλάχιστον 125 μοτοσικλετών, πριν τη διαδικασία έγκρισης. Η εν λόγω μοτοσικλέτα θα πρέπει ήδη να είναι διαθέσιμη προς πώληση το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
· Οι μοτοσικλέτες που έχουν παραχθεί, θα πρέπει να έχουν αγγίξει την ποσότητα των 500 μονάδων, μέχρι την 30ή του Ιούνη εκείνου του έτους.
· Αντίστοιχα, μέχρι την 31η του Δεκέμβρη του ίδιου έτους, η ποσότητα των παραγόμενων μοτοσικλετών θα πρέπει να έχει φτάσει τις 1.000 μονάδες.
· Τέλος, μέχρι την 31η Δεκεμβρίου του επόμενου έτους, η παραγωγή θα πρέπει να έχει φτάσει τις 2.000 μονάδες.
Στην πράξη, αυτό σημαίνει πως, προτού καν αιτηθεί τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα SBK του 2014, η EBR θα πρέπει να έχει παράγει 125 1190RX, τα οποία θα περάσουν από τη διαδικασία έγκρισης. Ακόμη και μόλις αυτή η πρώτη φάση ολοκληρωθεί, υπάρχουν και νέες διορίες που πρέπει να τηρηθούν. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να έχει έτοιμα 500 1190RX μέχρι το τέλος του ερχόμενου Ιουνίου, 1.000 μέχρι το τέλος του 2013 και 2.000 μέχρι το τέλος του 2014. Τα εν λόγω μοντέλα θα πρέπει όχι μόνο να έχουν βγει από τις γραμμές παραγωγής, αλλά να είναι και διαθέσιμα προς πώληση στο κοινό.
Με λίγα λόγια, ο δρόμος της EBR προς τα SBK δε θα είναι καθόλου εύκολος. Πρόκειται, άλλωστε, για μια μικρή εταιρεία, η οποία κατασκευάζει (μέχρι στιγμής) τις μοτοσικλέτες στο χέρι και όχι σε μια υπερ-εξελιγμένη γραμμή μαζικής παραγωγής. Και, δεδομένου ότι το πρωτάθλημα του 2014 ξεκινά σε τέσσερις μήνες, η αμερικανική εταιρεία θα πρέπει να έχει έτοιμη σχεδόν μια μοτοσικλέτα την ημέρα, προκειμένου να φτάσει τον πρώτο στόχο των 125 μονάδων. Και, μόλις φτάσει αυτόν τον πρώτο στόχο της, θα πρέπει να τριπλασιάσει σχεδόν τους ρυθμούς παραγωγής, προκειμένου να έχει ετοιμοπαράδοτες τις 2.000 μοτοσικλέτες μέχρι το τέλος του 2014!
Ωστόσο, δεν αμφιβάλλουμε καθόλου για το γεγονός ότι ο Erik Buell έχει υπολογίσει όλα τα παραπάνω – διαφορετικά δε θα προχωρούσε σε μια τέτοια ανακοίνωση. Ο στόχος του, δεδομένου του μεγέθους της εταιρείας του, μοιάζει πολύ δύσκολος, ωστόσο, θα έχει μια υπερ-πολύτιμη βοήθεια στην προσπάθειά του. Αυτή της Hero MotoCorp, που κατέχει το μειοψηφικό πακέτο της EBR. Ο ινδικός κολοσσός αναμένεται να αποτελέσει κάτι περισσότερο από τον βασικό χορηγό της αγωνιστικής ομάδας (όπως συνέβαινε και στο AMA Pro Racing) και να ενισχύσει σημαντικά την Erik Buell Racing στην προσπάθειά της να αποτελέσει την πρώτη αμερικανική ομάδα που θα αγωνιστεί στα SBK, από την ίδρυση του θεσμού το 1988.
Τα 4 πιο φθηνά γυμνά ρετρό, με δίπλωμα αυτοκινήτου
Yadea Fierider: Ένα νέο κεφάλαιο στην ηλεκτροκίνηση
Νέα Royal Alloy Gran Turismo: Με φουλ εξοπλισμό κάτω από 3.000 ευρώ
Παρουσίαση κάλυμμα σέλας Winger: Θερμομονωτικό & αδιάβροχο, με μόλις 10 ευρώ
Hyosung Bobber 300 Evo: Κλασική Bobber εμφάνιση με V-twin κινητήρα
Malcom Smith: Η αιώνια διαδρομή ενός «χωμάτινου» θρύλου
1.400 νέες κάμερες για παραβίαση κόκκινου και υπερβολική ταχύτητα
Το κράνος του Valentino Rossi ανάσα ανακούφισης για τους πλημμυροπαθείς
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr