• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

4 ποιοτικές αλλά και πολύ οικονομικές, μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες.

Daelim Daystar 250: Ένα cruiser μικρού κυβισμού με τα όλα του!

Brixton BX125: Όσο πιο κοντά στο κλάσικό γίνεται!

SWM Gran Milano 440: Αυθεντικό cafe racer που συναρπάζει.

Bajaj Pulsar NS200: Γυμνή μοτοσυκλέτα που θα κάνει τα πάντα.

Μονοκύλινδρα μοτέρ για πάντα!

Ο πιο αρχαίος κινητήρας στην ιστορία της μοτοσυκλέτας ζει και βασιλεύει ακόμα! 4 προτάσεις μονοκύλινδρων μοντέλων που είναι ποιοτικά, γεμάτα χαρακτήρα και πολύ οικονομικά.

 
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας μπορεί να μην αναπτύσσει την εντυπωσιακή ισχύ των πολυκύλινδρων λύσεων (καλά, όχι πάντα βέβαια…) αλλά έχει κάποια διαχρονικά πλεονεκτήματα: Είναι ο ελαφρύτερος και οικονομικότερος κινητήρας και προσφέρει τον δικό του χαρακτήρα στις μοτοσυκλέτες που τον φέρουν. Σήμερα, λοιπόν, επιλέξαμε 4 μονοκύλινδρα διαφορετικού ύφους, έτοιμα να σας κατακτήσουν με τον χαρακτήρα τους αλλά και με την χαμηλή τιμή απόκτησής τους! Ποιο προτιμάτε;

Εμφάνιση-ποιότητα: 3 κλασικά και ένα σύγχρονο! Εκπλήσσουν με την ποιότητά τους

Τα 3 από τα 4 μοντέλα του αφιερώματός μας ποντάρουν στην μόδα του ρετρό, προτάσσοντας τρεις πραγματικά ιδιαίτερους χαρακτήρες εμφάνισης. Το Daelim Daystar θυμίζει αμερικανικό cruiser, με το χαρακτηριστικό τιμόνι, το χρώμιο χωρίς φειδώ και τον καλυμμένο από φτερό πίσω τροχό. Το Brixton BX είναι ένα καθόλα κλασικό μοντέλο, από αυτά που δεν «ταμπελάρονται» εύκολα –όπως οι μοτοσυκλέτες των δεκαετιών του 60- με στοχευμένες μοντέρνες λεπτομέρειες. Αγνό café racer το SWM, το οποίο πραγματικά εντυπωσιάζει. Υπό άλλες συνθήκες μια τέτοια μοτοσυκλέτα θα απαιτούσε πάρα πολύ χρόνο και χρήμα για να υλοποιηθεί. Η μοντέρνα Bajaj Pulsar, τέλος, είναι μια naked μοτοσυκλέτα της εποχής μας, με τα όλα της. Ποιοτικά και τα 4 μοντέλα διαπρέπουν, παρά την χαμηλή τιμή πώλησής τους και δεν χαρακτηρίζονται από επιμεμπτά ψεγάδια. Πολύ καλύτερα από όσο μπορεί να περιμένει κανείς…

Ανεση-εργονομία: Το καθένα με το χαρακτήρα του, ικανοποιούν και τα 4

Κλασική cruiser εργονομία για το Daystar, το οποίο έχει άνετη σέλα για τον αναβάτη και η τοποθέτηση μαρσπιέ και τιμονιού δεν θα κουράσουν τα άκρα. Ο συνεπιβάτης από την άλλη ίσως θα κουραστεί γρηγορότερα λόγω της σέλας με την κλίση προς τα πίσω. Το Brixton ασπάζεται τις αρετές των «αυθεντικών κλασικών» (ας επιτραπεί ο πλεονασμός) μοτοσυκλετών, με ενιαία σέλα μεγάλου μήκους και εργονομία όρθιας θέσης οδήγησης που θα βολέψει όλα τα αναστήματα, παρά το μικρό μέγεθος της μοτό. Το SWM υποστηρίζει στο έπακρο τον racer χαρακτήρα του με ανάλογη θέση οδήγησης: χαμηλή «κλιπονάτη» που σε εμπνέει για γρήγορη οδήγηση. Ικανοποιητικό είναι και στο πεδίο της θέσης συνεπιβάτη. Τέλος, το Bajaj έχει δύο σέλες για αναβάτη και συνεπιβάτη οι οποίες κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους. Πολύ προσεκτικά έχει μελετηθεί η τοποθέτηση των μαρσπιέ και η σχεδίαση του ρεζερβουάρ, για τα γόνατα του αναβάτη.

Κινητήρες: Τα «κομπρεσεράκια» στα καλύτερα τους

Οι 4 «thumpers» -όπως αγαπούν να λένε τους μονοκύλινδρους στην άλλη άκρη του Ατλαντικού- είναι μοιρασμένοι σε δύο υδρόψυκτους και δύο αερόψυκτους. Οι υγρόψυκτες μονάδες των Bajaj και Daelim έχουν κυβισμό 200 και 250 κ.εκ. αντίστοιχα. Ο μεν του Daystar είναι ήπιος στο χαρακτήρα του, ήσυχος και οικονομικός στην κατανάλωση, πολιτισμένος στη λειτουργία αλλά και επαρκής όσον αφορά τις επιδόσεις. Αποτελώντας ουσιαστικά το μοτέρ του 200 Duke της KTM, η μονάδα του Pulsar 200 είναι εντυπωσιακά ελαστική, ισχυρή για τον κυβισμό του και ωθεί την μοτοσυκλέτα σε υψηλές τελικές. Το 125άρι μοτέρ της Brixton έχει ρίζες από την… Ιαπωνία, αφού σχεδιάζεται και κατασκευάζεται από την Suzuki. Είναι επαρκέστατο σε ισχύ, γραμμικό και κινεί ικανοποιητικά την όμορφη κλασική της Brixton. Ο μεγαλύτερος σε κυβισμό κινητήρας ανήκει στο Gran Milano της SWM, είναι δε και ο πιο ξεχωριστός σε χαρακτήρα. «Ξερός» σε αίσθηση, ροπάτος, παράγοντας όσο κραδασμό χρειάζεται, ο κινητήρας των 440 κ.εκ. της SWM θα ενθουσιάσει τους φίλους των παλιών, μεγάλων μονοκύλινδρων.

Οδηγώντας: Ζήσε την εμπειρία του Thumper

Στην οδήγηση όλα τα μοντέλα χαρακτηρίζονται από μια γενναία δόση ευκολίας για την καθημερινή χρήση, χωρίς να αποστειρώνονται από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Ξεκινώντας από το Daystar της Daelim, όσο ο αναβάτης του κινείται με ταχύτητες πόλης, η μοτοσυκλέτα είναι σαν ένα παπί με εμφάνιση cruiser. Ελαφρύ, εύκολο στους χειρισμούς, δεν θα κουράσει στην κίνηση αλλά ο αναβάτης θα το ευχαριστηθεί σε ανοικτές βόλτες. Εκεί το Daystar αποδεικνύει ότι είναι πράγματι ένα μικρό cruiser. Μπορεί να ταξιδέψει άνετα σε επαρχιακό ή εθνική κάνοντάς σας να νιώθετε σαν…easy rider. Το Brixton λόγω και του κυβισμού του, εστιάζει κυρίως στην καθημερινή αστική χρήση. Παρουσιάζει αξιοσημείωτη στιβαρότητα δίνοντας αίσθηση μεγάλης μοτοσυκλέτας, όμως είναι ελαφριά και ευέλικτη έχοντας ταυτόχρονα πολύ καλές αναρτήσεις, όσον αφορά την λειτουργία τους. Το SWM είναι αυτό εκ των τεσσάρων που θα εμπνεύσει περισσότερο τον αναβάτη για γρήγορη οδήγηση και κυνηγητό στα στροφιλίκια. Δυνατά του σημεία το εξαιρετικό πηρούνι και το εμπρός φρένο που ξεχωρίζουν εκτός από οπτικά, και οδηγικά, ενώ σε επίπεδο άνεσης δεν υστερεί όσο δεν οδηγείται σβέλτα. Όντας το πιο μοντέρνο σύνολο από τα 4, το Bajaj Pulsar χαρακτηρίζεται από την πολλαπλότητα ρόλων που οι εποχές απαιτούν. Αρέσκεται στις αστικές διαδρομές αλλά και σε βόλτες διασκέδασης, επιδεικνύοντας ευελιξία και ελαστικότητα κινητήρα, αλλά και ασφαλή συμπεριφορά από το σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων-φρένων.

Συμπέρασμα: Προχωρήστε άφοβα!

Αναζητάτε μια οικονομική μονοκύλινδρη, τόσο σε απόκτηση όσο και στη χρήση της; Τα 4 μοντέλα του αφιερώματος είναι ιδανικά για εσάς! Με 4 εύκολα διακριτούς χαρακτήρες και κύριο χαρακτηριστικό τα εύχρηστα και ελαστικά μοτέρ, υπάρχει ένα μοντέλο για όλους. Η μόνη απόφαση που θα χρειαστεί να πάρετε, είναι ποια θα είναι η μεταφορική άποψη, την οποία τελικά θα επιλέξετε! 
 
  Daelim Daystar 250 Brixton BX 125 SWM Gran Milano 440 Bajaj Pulsar NS200
Κινητήρας 4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4Β 4Τ 1Κ, Α/Ψ 2Β 4Τ 1Κ, Α/Ψ 4Β 4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 247 124,8 445 199,5
Ισχύς (ίπποι/σαλ) 25/8.500 11,5/8.000 Δ.Α. 23,5/9.500
Ροπή (kgm/σαλ) 2,1/6.700 Δ.Α. Δ.Α. 1,87/8.000
Βάρος (Κιλά) 178 123 145 151
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,5 2,3 Δ.Α. 3,1
Τιμή (ευρώ) 3.590 2.589 5.980 3.280

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ