LIVE: κίνηση στους δρόμους
Morbidelli SC300 - Test
Morbidelli SC300 - Test
Morbidelli SC300 - Test
Morbidelli SC300 - Test
Morbidelli SC300 - Test
  • Morbidelli SC300 - Test
  • Morbidelli SC300 - Test
  • Morbidelli SC300 - Test
  • Morbidelli SC300 - Test
  • Morbidelli SC300 - Test

Morbidelli SC300 - Test

- Κινητήρας 25,8 ίππων με κατανάλωση 3,3 λτ./100 χλμ.
- Αναρτήσεις KYB και φρένα J.Juan με δικάναλο ABS.
- TFT οθόνη 5", θερμαινόμεα γκριπ και Traction Control.
- Ανετη θέση οδήγησης και ροπή από χαμηλά.

Τιμή: 4.390 ευρώ
+: Κατανάλωση, ρεπρίζ, κόψιμο τιμονιού
-: Χώρος κάτω από τη σέλα, λειτουργία TCS

Γνωρίσαμε την MBP για πρώτη φορά επί ελληνικού εδάφους στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024, όπου δήλωσε δυναμικά τον ερχομό της με 5 νέα μοντέλα, 2 γυμνά, 2 scooters και ένα μεγάλο cruiser με V2 κινητήρα 997cc. Αρπάξαμε λοιπόν την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το μεγαλύτερο από τα δύο της scooters, το SC 300,που αποδείχθηκε εξαιρετικά οικονομικό όσον αφορά την κατανάλωση, αποτελώντας μία από τις πιο Value for Money επιλογές της αγοράς.
Η Morbidelli είναι μία θυγατρική εταιρεία της Keeway που ανήκει στον όμιλο της Benelli και θέλει να φέρει στην αγορά μοτοσυκλέτες και scooters με αυθεντικό ιταλικό Design και επώνυμα περιφερειακά όπως αναρτήσεις της Kayaba και φρένα της J.Juan. Βασικός της στόχος είναι τα μοντέλα της να ανταποκρίνονται στην ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς και όπως αποδείχθηκε, αυτό είναι κάτι που σίγουρα πέτυχε με το νέο της 300άρι scooter, το Morbidelli SC 300. Ακολουθώντας την κλασική συνταγή ενός GT scooter, το SC 300 αποκτά ταυτόχρονα εξαιρετική οικονομία καυσίμου, έναν ιδιαίτερο και άκρως ελκυστικό σχεδιασμό και τιμή που δελεάζει στα μόλις 4.390 ευρώ.

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά