Στην καρδιά του SC 300 «χτυπά» ένας μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας 278cc με τέσσερεις βαλβίδες επικεφαλής, που αποδίδει 25,8 ίππους στις 8.250 σαλ και 2,49 kg-m ροπής στις 7.000. Η σχέση συμπίεσής είναι 11.0:1 και ο ψεκασμός ελέγχεται ηλεκτρονικά. Η ισχύς του κινητήρα προσφέρει σβέλτες εκκινήσεις από τα φανάρια και «τραβάει» αρκετά καλά μέχρι τα 80χλμ/ω. Η επιτάχυνση μετά από αυτά τα χιλιόμετρα μειώνεται σταδιακά, ενώ η τελική του ξεπερνάει τα 120χλμ/ω αν και θα χρειαστεί λίγο χρόνο για να τα φτάσει. Μπορεί άνετα να κρατήσει αυτή την ταχύτητα στην εθνική, ενώ το πεδίο όπου αρίστευσε ήταν η κατανάλωση. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, ο κινητήρας έκαψε σε πραγματικές συνθήκες ήπιας οδήγησης μόλις 3,3λ/100χλμ, μία εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, που τοποθετεί το SC 300 ανάμεσα στα κορυφαία όσον αφορά την οικονομία καυσίμου, scooters της κατηγορίας του. Το ρεζερβουάρ του χωράει 11,5 λίτρα, που σημαίνει ότι η αυτονομία του μπορεί να φτάσει και τα 340 χιλιόμετρα, αντίστοιχη δηλαδή μεγάλων adventure μοτοσυκλετών. Το SC 300 μπορεί εύκολα να ανταποκριθεί στην πρόκληση ενός ταξιδιού με έναν ή και δύο ταξιδιώτες στην σέλα του, με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του να ανακοινώνεται στα 160 κιλά, αν και στην πραγματικότητα το νούμερο αυτό είναι λίγο υψηλότερο.