Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία

Aνεση – Εργονομία

Σαν γνήσιο GT scooter, το SC 300 παρέχει αυξημένες ανέσεις και μία αδιαμφισβήτητα GT θέση οδήγησης. Το εργονομικό τρίγωνο τοποθετεί τον αναβάτη σε μία αρκετά ξεκούραστη στάση, ενώ το σχήμα της σέλας δύο επιπέδων με τη μικρή όμως υψομετρική διαφορά μεταξύ αυτού και του συνεπιβάτη, του προσφέρει στήριξη στη μέση με την καμπύλη που κάνει προς τα επάνω. Τα πόδια μπορούν να τοποθετηθούν σε διάφορα σημεία στις πλατφόρμες, οι οποίες εκτείνονται από το σημείο όπου αρχίζει η σέλα, έως και πολύ μπροστά στο scooter, όπου έρχονται σε κεκλιμένη θέση χαρίζοντας ξεκούραστα χιλιόμετρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το τιμόνι θα μπορούσε να βρίσκεται λίγο πιο χαμηλά ιδανικά, αλλά η θέση του δεν δημιουργεί πρόβλημα κατά την οδήγηση. Τα γκριπ του τιμονιού και οι διακόπτες αποπνέουν μία Premium αίσθηση, η οποία ενισχύεται περαιτέρω από το γεγονός ότι είναι φωτιζόμενοι παρέχοντας στον αναβάτη τον απόλυτο έλεγχο ακόμα και τις βραδινές ώρες. Για τον συνεπιβάτη, τα πράγματα είναι εξίσου θετικά με την γωνία που δημιουργούν τα πατάκια στα γόνατά του να μην κουράζει ακόμα και σε μεγάλης διάρκειας διαδρομές, ενώ η μόνη διαφορά είναι πως το αφρώδες υλικό της σέλας είναι ελαφρώς λιγότερο κάνοντάς την πιο σκληρή για αυτόν. Οι χειρολαβές βέβαια από τις οποίες μπορεί να στηριχθεί είναι στιβαρές και μεγάλες δίνοντάς του σιγουριά και καταλήγουν μάλιστα σε μία σχάρα που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του scooter.
Στον αποθηκευτικό χώρο που υπάρχει κάτω από την σέλα δεν καταφέραμε να χωρέσουμε ένα Full Face κράνος, αλλά χωράει ένα τύπου Jet και άλλα μικροαντικείμενα του αναβάτη, ή ψώνια του σούπερ μάρκετ. Ανοίγει εύκολα μέσω ενός μπουτόν πίσω από τον κεντρικό διακόπτη, ενώ δίπλα από αυτόν βρίσκεται και το αντίστοιχο κουμπί που αποκαλύπτει την τάπα του ρεζερβουάρ για τον ανεφοδιασμό, στο τούνελ ανάμεσα από τα πόδια του αναβάτη. Η έγχρωμη TFTοθόνη 5 ιντσών παρέχει όλες τις απαραίτητες για το scooterενδείξεις με μεγάλη φωτεινότητα. Παράλληλα, η πλοήγηση στο μενού μέσω των κουμπιών στο αριστερό τμήμα του τιμονιού γίνεται πολύ εύκολα πατώντας παρατεταμένα το κουμπί “set”. Ένα ακόμα στοιχείο που ενισχύει την άνεση σε μεγάλο βαθμό κατά τους χειμερινούς μήνες και αποτελεί μέρος του στάνταρ εξοπλισμού είναι τα θερμαινόμενα γκριπ. Παρά το γεγονός ότι η δοκιμή έγινε μέσα στους καύσωνες του Ιουλίου, δοκιμάσαμε πόσο καλά ζεσταίνουν τα χέρια τα θερμαινόμενα γκριπ που περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό και στην τρίτη και πιο δυνατή σκάλα σε αναγκάζουν να τα κλείσεις, κάτι που σημαίνει ότι είναι αποτελεσματικά ακόμα και με γάντια.

Σελίδα 1Morbidelli SC300 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά