Στο δρόμο

Στο δρόμο
2 Φωτογραφίες »

Στην οδήγηση εντός του αστικού κλοιού, το SC 300 αριστεύει και χωράει πραγματικά παντού. Οι διαστάσεις του δεν ξεπερνούν κατά πολύ αυτές των scooter στα 125 και 200cc, ενώ μαζί με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού προσδίδουν στον αναβάτη την δυνατότητα να κάνει στενούς ελιγμούς και να ξεφεύγει αποτελεσματικά από την κίνηση με υποδειγματική ευκολία. Παράλληλα η ικανότητά του να ταξιδεύει και στον ανοιχτό δρόμο, το καθιστούν ένα ευέλικτο πολυεργαλείο που όχι μόνο εξοικονομεί χρόνο από την καθημερινότητά σου αφήνοντας πίσω σου κάθε τετράτροχο, αλλά μπορεί να αποτελέσει και εναλλακτικό μέσο μετακίνησης για κοντινές αποδράσεις.

Το SC 300 εκμεταλλεύεται αποτελεσματικά τα 25,8 άλογά του, αφού όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας έχει εξαιρετική επιτάχυνση από στάση φτάνοντας τα 50 χλμ/ω σε μόλις 3,73 δευτερόλεπτα. Από εκεί και πάνω συνεχίζει και επιταχύνει θετικά μέχρι τα 100 χλμ./ώρα για τα οποία χρειάζεται 12,95 δευτερόλεπτα. Αν και οι επιδόσεις δεν είναι αυτοσκοπός του, στο φανάρι θα αποτελεί πάντα ένα από τα δίκυκλα που θα βρίσκονται μπροστά χάρη στις δυνατές εκκινήσεις, ενώ η τελική του ταχύτητα υπερβαίνει τα 125χλμ./ώρα, νούμερο που μπορεί να αυξηθεί σε δρόμο με κατηφορική κλίση. Κοντά στα κόκκινα, μια μικρή ασάφεια στο μπροστινό σύστημα μπορεί να κάνει την εμφάνιση της, όμως δεν επηρεάζει ιδιαίτερα την οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες, ούτε επισκιάζει επ΄ουδενί τη συνολική σταθερότητα του scooter. Η λειτουργία του κινητήρα είναι στρωτή και απαλή στο μεγαλύτερο φάσμα των στροφών, ενώ οι δονήσεις που μεταφέρονται στο τιμόνι στο ρελαντί, εξαφανίζονται με το άνοιγμα του γκαζιού και δεν ενοχλούν. Το Traction Control, παρά το γεγονός ότι δρα αποτελεσματικά στην αποτροπή της ολίσθησης του πίσω τροχού, το κάνει αρκετά απότομα κόβοντας το γκάζι και χρειάζεται ένα ραφινάρισμα στην λειτουργία του. 
Η κύλιση του scooter είναι ποιοτική και θα κερδίσει όχι μόνο τον αναβάτη αλλά και τον συνεπιβάτη. Οι μόνες στιγμές που θα παραπονεθεί είναι σε έντονες κακοτεχνίες του οδοστρώματος λόγω των σκληρών πίσω αμορτισέρ. Όμως η εργοστασιακή ρύθμισή τους μπορεί να αλλαχθεί αλλάζοντας την προφόρτιση, μειώνοντας σε μεγάλο βαθμό την επιβάρυνση σε τέτοιες συνθήκες. Τα φρένα υπολείπονται σε αρχικό δάγκωμα, αλλά όχι σε αίσθηση, ενώ θα καταφέρουν να επιβραδύνουν χωρίς προβλήματα το SC 300, όπως δείχνει και η μέτρηση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ω σε 46,2 μέτρα.

Σελίδα 1Morbidelli SC300 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά