Μετά τον ντόρο που προκλήθηκε πριν από μερικές εβδομάδες με την περίπτωση Acosta, του οποίου το μέλλον θα ορίσουν οι συγκυρίες του επομένου μήνα, δρομολογείται ένα ντόμινο πιθανών εξελίξεων κατά την διάρκεια της επόμενης διετίας.
Ο Jorge Martin έχει φροντίσει να καταστήσει ευρέως γνωστό (και πιέζει προς αυτή την κατεύθυνση) ότι επιθυμεί την μεταγραφή του στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati (εξΆ ου και η έντονη δυσαρέσκειά του για την μεταγραφή Bastianini). ΠαρΆ όλα αυτά, το ρεπορτάζ της καθημερινής ιταλικής εφημερίδας ισχυρίζεται ότι τα σχέδια των επικεφαλής του Borgo Panigale διαφέρουν κατά πολύ. Επικαλούμενοι αξιόπιστες πηγές αναφέρουν ότι στόχος των Ιταλών είναι ο Ισπανός αναβάτης να παραμείνει στην Pramac (παρΆ όλο που έχει το δικαίωμα να αποδεσμευτεί του χρόνου εάν δεν κληθεί δίπλα στον Pecco) και να πλαισιωθεί από τον Bezzecchi, ενώ ο Zarco θα πάρει την άγουσα για την ομάδα του WSBK.
Σε μια εποχή που επικρατεί από τα επίσημα χείλη «σιγή ασυρμάτου», το παρασκήνιο βράζει, «ξερνώντας» δημοσιογραφικές διαρροές, οι οποίες συνήθως σφυγομετρούν και παραλλήλως προετοιμάζουν το έδαφος για εξελίξεις. Είναι γεγονός ότι πολλά εξαρτώνται από το τι θα αποφασίσει η Yamaha για την περίπτωση Morbidelli (κατόπιν και των έμμεσων προειδοποιήσεων Jarvis), όπως επίσης κι από το τι θα αποφασίσουν για το μέλλον τους Martin και Bezzecchi. Παρόλο που ο Franco συνεχίζει να δηλώνει την πίστη του στο ιαπωνικό εργοστάσιο, σύσσωμο το paddock θεωρεί ότι η σχέση εργασίας του φέτος θα λήξει. Με την απόρριψη του Toprak Razgatlioglu (κατόπιν των δοκιμών του στην πίστα της Jerez), επόμενος στόχος του Lin Jarvis είναι ο Martin. Ο Ισπανός αναβάτης ναι μεν έχει συμβόλαιο με την Ducati, όμως εάν οι Ιταλοί ιθύνοντες δεν τον δεσμεύσουν έως τον φετινό Ιούλιο για το 2024, τότε, σε περίπτωση πρότασης άλλου εργοστασίου, αυτομάτως απελευθερώνεται. Και ναι μεν η άμεση επιδίωξή του είναι η συμμετοχή του σε εργοστασιακή ομάδα, όμως η Yamaha, εν αντιθέσει με την -έστω περσινή- Ducati, απέχει πολύ σε επιδόσεις, δεδομένου ότι βρίθει άλυτων έως τώρα προβλημάτων (κυρίως αεροδυναμικής και γεωμετρίας κινητήρα). Ακριβώς αυτό είναι που καθιστά ιδιαιτέρως σκεπτικό και τον Fabio Quartararo (για το 2025).
Επειδή όλα δείχνουν ότι το 2025 η VR46 θα αποτελέσει την δεύτερη ομάδα της Yamaha, επιθυμία της Ducati είναι η πρόσληψη Bezzecchi στην Pramac παρέα με τον Martin. Στην περίπτωση αυτή ο Morbidelli θα καταλάβει την θέση του Marco. Υπάρχει και δεύτερο σενάριο… Το 2025 ο Bezzecchi στην Yamaha και ο Morbidelli στην VR46. Το θέμα είναι πόσα βήματα προς το καλύτερο θα έχει διανύσει το ιαπωνικό εργοστάσιο (και πάντα υπολογίζοντας σοβαρά τις επιθυμίες Bezzecchi και Martin).
Στα παραπάνω ας προστεθεί και το ενδεχόμενο μεταγραφής του Tony Arbolino στην Gresini Ducati, στην θέση του με πολλά προβλήματα προσαρμογής Fabio Di Giannantonio. Στο ίδιο άρθρο διατυπώνεται το ενδεχόμενο μόνιμης αντικατάστασης του Pol Espargaro (λόγω του σοβαρού τραυματισμού του) από τον Pedro Acosta το 2024, ούτως ώστε να μην αναγκαστεί να δημιουργήσει τρίτη ομάδα (Husqvarna). Κι επειδή πλέον το MotoGP συμμετέχει σΆ έναν χορό εκατομμυρίων, ένας θεός γνωρίζει σε τι ακριβώς αποσκοπεί το συγκεκριμένο δημοσίευμα της Gazzetta dello Sport.
Μπερδεύεται το μεταγραφικό τοπίο για την επόμενη διετία στα MotoGP
H VR46 θα συνεργαστεί άραγε με τη Yamaha το 2025;
Bezzecchi, Martin και Morbidelli θα παραμείνουν στις ομάδες τους;
Τι αλλαγές θα θέλατε να δείτε σε αναβάτες και ομάδες;