Harley-Davidson Pan America 2021

Harley-Davidson Pan America 2021

Harley-Davidson Pan America 2021

Harley-Davidson Pan America 2021

Harley-Davidson Pan America 2021

Harley-Davidson Pan America 2021

Harley-Davidson Pan America 2021

Harley-Davidson Pan America 2021

Harley-Davidson Pan America 2021

Harley-Davidson Pan America 2021

Harley-Davidson Pan America 2021

Harley-Davidson Pan America 2021

Νέο Harley-Davidson Pan America 2021

Μετά από σχεδόν 3 χρόνια αναμονής, η Harley-Davidson Pan America κάνει το τελικό ντεμπούτο της, για τις παγκόσμιες αγορές. Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.

Η Harley-Davidson αποκάλυψε όλες τις πληροφορίες για την νέα Pan America 2021, σηματοδοτώντας ουσιαστικά την επίσημη αποκάλυψη του σε μορφή παραγωγής, μετά από 3 χρόνια. To Pan America είχε αποκαλυφθεί ως concept το 2018, με την παρουσίαση του να σοκάρει τον δίκυκλο κόσμο και να προκαλεί συζητήσεις όσο ελάχιστα μοντέλα μέχρι τότε. Το Pan America τελικά επιβίωσε από την σοβαρή κρίση της H-D και από τις μεγάλες αλλαγές του νέου προέδρου Jochen Zeitz, για να φτάσει τώρα στο παγκόσμιο ντεμπούτο.
 
Η νέα Pan America έχει μια χαρακτηριστικά «ογκώδη» σχεδίαση, εκφράζοντας το Adventure πνεύμα της «μεγάλης μοτοσυκλέτας» που κυριαρχεί στην μόδα σήμερα. Φυσικά η σχεδίαση της Pan America σηματοδοτεί ίσως την πιο «παγκόσμια» μοτοσυκλέτα που παρουσίασε ποτέ η Harley-Davidson.  
 
Ο κινητήρας είναι η μονάδα Revolution Max της H-D και είναι σχεδιασμένος από το μηδέν. Το μοτέρ, αντίθετα με τους αερόψυκτους V2 της εταιρείας, χρησιμοποιεί υπερτετράγωνη σχεδίαση, με διάμετρο μεγαλύτερη από την διαδρομή για τα έμβολα (105 x 72 χιλιοστά). Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας μπορεί να αναπτύξει περισσότερες στροφές, συνεπώς και μεγαλύτερη ισχύ. Η απόδοση του κινητήρα αγγίζει τους 150 ίππους και τα 13 Kgm ροπής, στις 9.000 και 6.750 στροφές αντίστοιχα. Παράλληλα, ο κινητήρας χρησιμοποιεί σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, το οποίο διευρύνει το εύρος ισχύος του κινητήρα και αυξάνει την αποδοτικότητα σε επίπεδο ροπής. Ο κινητήρας συνδέεται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων, μέσω συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα.
 
Το πλαίσιο του Pan America είναι κατασκευασμένο σε 3 κομμάτια, που βιδώνονται απευθείας πάνω στον κινητήρα, για το ελάχιστον δυνατό βάρος αλλά και την εύκολη επισκευή σε περίπτωση ζημιάς, καθώς κάθε τμήμα του πλαισίου (εμπρόσθιο-κεντρικό-υποπλαίσιο) εναλλάσσεται. Το βάρος του μοντέλου ανακοινώνεται στα 242 κιλά (254 για την έκδοση S). To πιρούνι εμπρός είναι της Showa και έχει διάμετρο 47 χιλιοστά, με διαδρομή 190 χιλιοστών, ενώ το αμορτισέρ πίσω έχει την ίδια διαδρομή και ρυθμίζεται στην προφόρτιση με υδραυλικό χειριστήριο (επίσης, της Showa). Τα φρένα είναι αποτέλεσμα ειδικής συνεργασίας της Harley-Davidson με την Brembo, που δημιούργησε τις νέες 4πίστονες δαγκάνες εμπρός.
 
Σε επίπεδο τεχνολογίας-ηλεκτρονικών, η Pan America εξοπλίζεται με μια οθόνη TFT 6,8 ιντσών για τις απαραίτητες και όχι μόνο ενδείξεις, η οποία ενσωματώνει τεχνολογία αφής που λειτουργεί όσο η μοτοσυκλέτα είναι ακίνητη. Η οθόνη μπορεί να διασυνδεθεί με κινητό τηλέφωνο, μέσω την Apple CarPlay και Android Auto, προσφέροντας δυνατότητες επικοινωνίας και πλοήγησης. Η μοτοσυκλέτα φέρει επίσης 5 riding modes (δρόμος, sport, βροχή, off-road και off-road plus), cornering ABS, ηλεκτρονικό φρένο κινητήρα και cornering traction control, ενώ στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το cruise control.
 
Η έκδοση Special θα περιλαμβάνει αρκετά πράγματα στον έξτρα εξοπλισμό της, όπως κεντρικό σταντ, ρυθμιζόμενο πεντάλ πίσω φρένου, αμορτισέρ τιμονιού, ποδιά προστασίας κινητήρα, θερμαινόμενα γκριπ, κάγκελα, χούφτες, αυτόματα προσαρμοζόμενο εμπρός φωτιστικό σώμα, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ημι-ενεργητική ανάρτηση. Ακόμα, η Special έκδοση θα φέρει και δυνατότητα απόκτησης της με tubeless ακτινωτούς τροχούς. Φυσικά, η Harley θα κάνει διαθέσιμη μια τεράστια γκάμα αξεσουάρ, για τον περιπετειώδη και όχι μόνο αναβάτη.
 
Περιμένουμε περισσότερες πληροφορίες, για την παρουσίαση και την τιμή του μοντέλου στην χώρα μας.
  
 

  • Σπύρος Κολλιας

    Σχεδιαστικά απογοήτευσε, ειδικά το μπροστινό μέρος είναι σαν σταγιερ εκτόξευσης πυραύλων, το μοτέρ είναι καλό για την κατηγορία, όλα θα εξαρτηθούν από την τιμή, αν είναι κάτω από 18.000 θα πουλήσει, αλλιώς δεν....

     
  • Stelioskg

    Εαν κοστιζει 14.000€ θα πουλησει παρα πολυ,αλλα πιστευω οτι θα κοστιζει λιγο κατω απο 20.000€. Και σε αυτη την τιμη θα ειναι πολυ δυσκολα τα πραγματα.. Στην Αμερικη θα κοστιζει περιπου 17.000$,αλλα ενα multi v4 κοστιζει 19.500$..Στην ελλαδα το ν4 κοστιζει 21.000€ οποτε το pan america το βλεπω λιγο κατω απο 20.000€.μακαρι να κανω λαθος..