Κάποιοι βλέπετε ένα Suzuki Katana. Δεν κάνετε λάθος. Η Icon είδε λίγο παραπέρα, έχτισε πάνω του το νέο της σπέσιαλ δημιούργημα και το βάφτισε New Jack. Προσοχή, βγάζει μάτια, και στα χέρια του Ernie Vigil, βγάζει φωτιές!
Η Αμερικανική εταιρεία Icon ειδικεύεται στο μοτοσυκλετιστικό ρουχισμό και κράνη, αλλά δεν περιορίζεται μόνο σε αυτά.
Η έδρα της στο Πόρτλαντ των βορειοδυτικών Η.Π.Α. τα τελευταία χρόνια έχει αναδειχθεί σε ένα εργαστήριο φαντασίας, καθώς τείνει να γίνει παράδοση η παρουσίαση απίστευτων custom built μοτοσυκλετών για να συνοδεύσει την παρουσίαση νέων προϊόντων της. Η λίστα με τις τρελές κατασκευές της Icon τελειωμό δεν έχει και το New Jack είναι απλώς η πιο πρόσφατη εξ αυτών.
Η δημιουργία του προέκυψε ως υποστήριξη της παρουσίασης του νέου της ανδρικού μπουφάν Icon 1000 Basehawk. Ως βάση επιλέχθηκε μια μοτοσυκλέτα-ορόσημο, το Suzuki Katana που μας ήρθε το 1982 και σημάδεψε ολόκληρη τη δεκαετία του ’80 με μια εμφάνιση που ουδέποτε έπαψε να ξεχωρίζει, αποκτώντας φανατικούς φίλους και προσδίδοντας στην τετρακύλινδρη Suzuki το στάτους του θρύλου.
Στη συγκεκριμένη εφαρμογή η Icon αντικατέστησε τον κινητήρα του Katana 1100 με μια πιο σύγχρονη μονάδα από το Bandit 1200, ενισχύοντας το ατσάλινο πλαίσιο γα να είναι σίγουρη πως δε θα μασήσει από τα παραπανίσια ωφέλη του «Ληστή» -παραπανίσια όμως παντού, εκτός από κιλά και σε ροπή αλλά και σε ισχύ. Η συνέχεια φέρνει ένα σύγχρονο ψαλίδι με γέφυρα, νέο πιρούνι σύγχρονων προδιαγραφών και ένα ζευγάρι(!) αμορτισέρ της Nitron πίσω, καθώς και κάμποση δουλειά στα φρένα διότι η μοτοσυκλέτα πάνω απ’ όλα πρέπει να είναι πλήρως λειτουργική.
Όσον αφορά στον αισθητικό τομέα, οι Αμερικανοί δίνουν ρέστα. Στη θέση του τετράγωνου προβολέα έχει τοποθετηθεί ένα φυγείο λαδιού και τον φωτισμό αναλαμβάνει μια λωρίδα LED ακριβώς στο κάτω χείλος της μάσκας. Μπορεί να μη φωτίζει όπως πριν, αλλά πάω στοίχημα πως θα λάμπει όπως ποτέ ξανά! Η γραμμή που οδηγεί το λάδι από τον κινητήρα προς το ψυγείο περνά από ένα ρακόρ στο ρεζερβουάρ, το οποίο έχει αντικατασταθεί με ένα κομμάτι βγαλμένο από τους αγώνες Αντοχής, με δύο τάπες βαμμένες μια μαύρη και μια κόκκινη. Ολοκληρώνουμε τον εντυπωσιασμό με την κοντή εξάτμιση κάτω από τον κινητήρα, αλλά και τη ρετρό σέλα που ουσιαστικά ορίζει και το πίσω άκρο του New Jack. Εκτός από μερικά εκατοστά σκέτου πλαστικού δεν υπάρχει τίποτε άλλο εκεί πίσω!
Καθόσον χαζεύουμε τις φωτογραφίες του New Jack περιμένουμε εναγωνίως την Icon να παρουσιάσει και το σχετικό βίντεο για τη μοτοσυκλέτα της,στο κανάλι της στο YouTube. Προς το παρόν η εταιρεία δεν έχει ανεβάσει κάτι σχετικό, αλλά είναι δεδομένο πως αργά ή γρήγορα θα έρθει και αυτό.