Σοβαρές δημοσιογραφικές πηγές του MotoGP αναφέρουν ότι η ΚΤΜ έχει ήδη αποφασίσει να περάσει τον πρωταθλητή της Moto3 και φετινό διεκδικητή του τίτλου στη Moto2 Pedro Acosta στην «μεγάλη κατηγορία» το 2024.
Σοβαρές δημοσιογραφικές πηγές του MotoGP αναφέρουν ότι η ΚΤΜ έχει ήδη αποφασίσει να περάσει τον πρωταθλητή της Moto3 και φετινό διεκδικητή του τίτλου στη Moto2 PedroAcosta στην «μεγάλη κατηγορία» το 2024.
Η αλήθεια είναι ότι ο συγκεκριμένος αθλητής έχει κάνει αίσθηση στον χώρο, δεδομένου ότι κατέκτησε το πρωτάθλημα της Moto3 στην πρώτη του προσπάθεια, ενώ την επόμενη χρονιά στη Moto2 κατετάγη πέμπτος παρΆ όλο τον σοβαρό τραυματισμό του στην αρχή του 2022. Φέτος ισοβαθμεί στην πρώτη θέση με τον Tony Arbolino έχοντας επιτύχει δύο νίκες και μια δεύτερη θέση στους τέσσερεις αγώνες που ήδη έχουν γίνει.
Σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου του ο νεαρός αθλητής, πέραν της φετινής του δέσμευσης στη Moto2, έχει παραχωρήσει το δικαίωμα επιλογής στην ΚΤΜ για το 2024 έως το τέλος Ιουνίου.
Είναι προφανές ότι η διοίκηση του αυστριακού εργοστασίου δεν είναι διατεθειμένο να χάσει έναν αθλητή τέτοιου βεληνεκούς, ωστόσο μια τέτοια επιλογή δημιουργεί διλήμματα που οδηγούν σε δύσκολες καταστάσεις.
Οι δύο αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας, ο Jack Miller και ο Brad Binder έχουν ήδη υπογράψει συμβόλαιο για το 2024, όπως το ίδιο συμβαίνει και με τον Pol Espargaro στην Gas Gas (Tech3). Εκ των έως τώρα αποτελεσμάτων κρίνεται ότι οι δύο εργοστασιακοί αναβάτες χαίρουν της εμπιστοσύνης της ΚΤΜ, συνεπώς δεν τίθεται ζήτημα αμφισβήτησής τους.
Όσον αφορά την ομάδα του Herve Poncharal (Gas Gas) για τον Pol Espargaro όλα θα εξαρτηθούν από τον βαθμό και την ταχύτητα προσαρμογής του όταν επανέλθει. Συνεπώς, υπό άλλες συνθήκες, το προφανές ενδεχόμενο θα ήταν ο Acosta να πάρει την θέση του Augusto Fernandez. Ωστόσο, υπό το πρίσμα της δημόσιας εικόνας της εταιρείας, τούτο δεν ενδείκνυται. Στα τέλη του 2022 απέλυσε δύο rookies, τον Raul Fernandez και τον Remy Gardner, οι οποίοι ωστόσο δεν κατόρθωσαν ούτε στο ελάχιστο να εγκλιματιστούν στο πνεύμα της ομάδας, πόσο μάλλον να βοηθήσουν στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Από την άλλη πλευρά, ο Augusto είναι ο πρωταθλητής της Moto2 και ακόμη δίνει τον αγώνα της προσαρμογής. Το να απολύει μια εταιρεία τρείς rookies σε δύο χρόνια δεν είναι ό,τι καλύτερο για την δημόσια εικόνα της, χώρια που ελλοχεύει ο κίνδυνος να τρωθεί η αξιοπιστία της.
Εναλλακτικά, θα μπορούσε η ΚΤΜ να προσθέσει μια ομάδα με δύο ακόμη συμμετοχές στο όνομα της Husqvarna (ό,τι ακριβώς έχει κάνει με την Tech3 και την Gas Gas). Μια τέτοια κίνηση θα είχε το πρόσθετο πλεονέκτημα του να δημιουργηθεί χώρος για τον Βρετανό αναβάτη Jake Dixon, τον οποίον η Dorna επιθυμεί διακαώς να εντάξει στην κορυφαία κατηγορία λόγω της εξαιρετικά προσοδοφόρας τηλεοπτικής συμφωνίας με την BT Sports.
Αυτό βεβαίως επιβάλλει την διεύρυνση του grid σε είκοσι τέσσερεις συμμετοχές και τυπικά επιτρέπει την εισαγωγή ακόμη μιας εργοστασιακής ομάδας (της Husqvarna), η οποία όμως δικαιούται έκτακτη χρηματοδότηση, για την οποία η Dorna δεν είναι ιδιαιτέρως «ζεστή». Ενδεικτικό είναι ότι προσπάθησε να πείσει την BMW να ενταχθεί στο πρόγραμμα προσφέροντας μόνον τον εξοπλισμό που χρησιμοποιούσε η Suzuki. Και φυσικά η BMW αρνήθηκε διότι η εταιρεία θεωρεί ότι η προβολή που της παρέχεται με τα αυτοκίνητα ασφαλείας και την βράβευση του αναβάτη της χρονιάς είναι υπεραρκετή.
Pedro Acosta στην ελίτ κατηγορία: Ένα σταυρόλεξο ζητά άμεση λύση.
Ο Pedro Acosta στο MotoGP το 2024 ?
Θα καταφέρει ο ταλαντούχος αναβάτης να γίνει το νέο αστέρι της Ισπανίας;
Με ποια χρώματα θα θέλατε να τον δείτε στη μεγάλη κατηγορία;