Η νέα ηλεκτρονική μονάδα μέτρησης αδράνειας (Inertial Measurement Unit-IMU), που μετρά με μια σειρά αισθητήρων ταυτόχρονα τις δυνάμεις που ασκούνται στη μοτοσικλέτα όταν στρίβει, παίρνει κλίση ή επιταχύνει-επιβραδύνει, αλλά και τον ρυθμό μεταβολής τους, επέτρεψε στη Ducati να κάνει ακόμη πιο πλήρη τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του Multistrada. Έτσι η νέα ιταλική adventure φέρει πλέον σύστημα ελέγχου ανύψωσης και των 2 τροχών, σύστημα ρυθμιζόμενο σε οχτώ στάδια-Ducati Wheelie Control (DWC). Φέρει επίσης cornering ABS που αξιοποιεί την ελαφρύτερη και ισχυρότερη μονάδα 9.1ME της Bosch και επιτρέπει το ασφαλές φρενάρισμα και μέσα στη στροφή.
Σε οχτώ διαφορετικά επίπεδα ρυθμίζεται και το Traction Control (DTC), ενώ στο βασικό εξοπλισμό ανήκει πλέον και το ηλεκτρονικό cruise control. Παράλληλα ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τέσσερις διαφορετικές επιλογές για την ρύθμιση των ηλεκτρονικών και της χαρτογράφησης του κινητήρα (Sport, Touring, Urban και Enduro -εντούρο... λέμε τώρα) που παραμετροποιούν ακόμη περισσότερο το Multistrada -ειδικά όταν αυτό είναι εφοδιασμένο με την ήμι-ενεργητική ανάρτηση Ducati Skyhook Suspension Evo (DSS). Το συνθετικό “Evo” αναφέρεται στις βελτιώσεις στη λειτουργία της ηλεκτρονικής ανάρτησης, από την πρώτη παρουσίαση της, το 2012, στο προηγούμενο Multistrada.
Riding Modes
•Στην επιλογή Sport η απόδοση του μοτέρ παραμένει στο μάξιμουμ (160 άλογα), η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση, ενώ ανάλογα ρυθμίζεται, η ήμι-ενεργητική ανάρτηση στο S, αλλά και τα Traction Control, Wheelie Control και ABS σε αμφότερες τις εκδόσεις. Στο Sport μειώνεται παράλληλα και το επίπεδο συνδυασμένης πέδησης.
• Στην επιλογή Touring η ιπποδύναμη και η ροπή παραμένουν σε κορυφαίες τιμές, όμως η απόκριση του γκαζιού γλυκαίνει, ενώ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα γίνονται πιο παρεμβατικά και το ABS ανιχνεύει και εξουδετερώνει και την ανύψωση του πίσω τροχού. Ταυτόχρονα, στο S η ανάρτηση ρυθμίζεται με έμφαση στην άνεση.
•Στο Urban η απόδοση μειώνεται στους 100 ίππους και η ήμι-ενεργητική ανάρτηση ρυθμίζεται για μέγιστη ευελιξία ενώ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι έτοιμα για τις κακοτεχνίες των αστικών δρόμων.
• Στους 100 ίππους πέφτει η απόδοση και στην επιλογή Enduro, με την ανάρτηση να μαλακώνει ανάλογα. Εδώ τα DTC και DWC επεμβαίνουν λίγο, ενώ το ABS επιδρά μόνο στον μπροστινό τροχό.