CB 500X

    Το Χ είναι η πιο δημοφιλής έκδοση των CB στα μεσαία κυβικά, κάτι που φαίνεται και από μια γρήγορη ματιά στις ταξινομήσεις, όπου φιγουράρει στην πρώτη θέση των πωλήσεων. Μια all-round μοτοσικλέτα, που οι αναβάτες έχουν ξεχωρίσει για τους πολλαπλούς ρόλους που μπορεί να επιτελέσει. Για το 2019, το Χ έχει αναβαθμιστεί σε μεγάλο βαθμό, προσφέροντας ένα πιο εξελιγμένο στιλ περιπέτειας. 

    Ο βελτιωμένος κινητήρας σε συνδυασμό με τις απαραίτητες αλλαγές στο πλαίσιο, εξασφαλίζουν αυξημένες δυνατότητες σε ένα ευρύ πεδίο χρήσης,  που περιλαμβάνει και χωμάτινες διαδρομές, ενισχύοντας το adventure προφίλ του Χ. Ο νέος σχεδιασμός έχει φέρει αλλαγές στο εμπρός φανάρι, τα φλας που έγιναν LED, τα πλαστικά του φερινγκ και τα μεγαλύτερα πλαϊνά καλύμματα του ψυγείου, τα οποία βοηθούν και στην καλύτερη απομάκρυνση του ζεστού αέρα από τα πόδια του αναβάτη. Tο ρεζερβουάρ των 17,5 λίτρων προστατεύεται πλέον από φαρδιά πλαστικά καλύμματα με αποτέλεσμα  το Χ να φαίνεται πιο ογκώδες, αποπνέοντας την σκληροτράχηλη αίσθηση και τον δυναμισμό μιας adventure μοτοσικλέτας. Το ύψος της ζελατίνας αυξήθηκε κατά 20 χιλιοστά και σε συνδυασμό με  την βελτιωμένη αεροδυναμική, ο αναβάτης απολαμβάνει περισσότερη προστασία από τον αέρα στον ανοιχτό δρόμο. Η σέλα μπορεί να αύξησε το ύψος της στα 830 χιλιοστά από το έδαφος, όμως έγινε στενότερη στο εμπρός μέρος, ώστε να διατηρηθεί η εύκολη πρόσβαση στο έδαφος και η ευχρηστία στις μετακινήσεις. Η γωνία του τιμονιού αυξήθηκε κατά 3 μοίρες φτάνοντας τις 38, από το κέντρο έως το μέγιστο κλείδωμα, δίνοντας επιπλέον πόντους στον τομέα της ευελιξίας. Αύξηση είχαμε και στο μεταξόνιο που έφτασε στα 1445 χιλιοστά. 

    Η  καλύτερη συγκέντρωση των μαζών εξασφαλίζει καλύτερο κράτημα στις στροφές και βέλτιστη κατανομή βάρους που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες. Η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στον εμπρός τροχό, ο οποίος είναι πλέον 19 ιντσών, έναντι 17 του προκατόχου του και δίνει περισσότερη αυτοπεποίθηση και βελτιωμένο χειρισμό σε τραχιές επιφάνειες. Οι αναρτήσεις έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη διαδρομή, με το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41 χιλιοστών να φτάνει τα 135 χιλιοστά, ενώ το  πίσω αμορτισέρ, με τη ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου 9 θέσεων, τα 150 χιλιοστά.

    Δεν υπάρχουν αλλαγές στον τομέα των φρένων. Δίσκος 320 χλστ. και διπίστονη δαγκάνα εμπρός που συμπληρώνεται από δαγκάνα μονού εμβόλου και δίσκο 240 χλστ.. Το ABS περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Πλούσιος ο κατάλογος των αξεσουάρ με κεντρικό σταντ, σχάρα, Top-Box 35 λίτρων, βάσεις και πλαινές βαλίτσες, LED προβολείς ομίχλης, θερμαινόμενα γκριπ, χούφτες, κάγκελα προστασίας, φιμέ ζελατίνα, Tank Bag, έξοδο ρεύματος, διακοσμητικές αυτοκόλλητες ταινίες τροχών

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ