net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Καλεσμένοι της Yamaha βρεθήκαμε στην πίστα των Σερρών για να δοκιμάσουμε τα νέα YZF-R1 και R1M.

Οι τεχνικοί δούλεψαν σε λευκό χαρτί, για να παρουσιάσουν κάτι εντελώς καινούργιο, με φιλοδοξίες για επιδόσεις που μέχρι σήμερα έβρισκες μόνο σε factory μοτοσικλέτα.

Υπόψη πως η εταιρεία στις δοκιμές του R1 δεν συμπεριέλαβε ούτε ένα χιλιόμετρο δημόσιων δρόμων. Μόνο πίστα!

Η R1M διαθέτει πιο σπέσιαλ εξοπλισμό, και το βαρύτιμο όνομα της Ohlins στις, σε πραγματικό χρόνο, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες υπέρ-αναρτήσεις!

Οδηγούμε στις Σέρρες: Yamaha YZF-R1/R1M

Παλμοί στα κόκκινα, πρησμένοι πήχεις, ζορισμένο σβέρκο, μάτια που σκανάρουν συνεχώς την πίστα. Έτσι κυλάνε οι πιο απολαυστικοί γύροι που έχεις κάνει στην πίστα, καβάλα σε μια υπερηχητική ρουκέτα-εμπειρία ζωής.

 
Τιμή: YZF-R1 19.900 ευρώ, YZF-R1M 24.900 ευρώ (εξαντλημένο)
Χρώματα: Μπλε, κόκκινο (YZF-R1), μπλε (YZF-R1M)

Καλεσμένοι της Yamaha βρεθήκαμε στην πίστα των Σερρών -στρωμένη με άριστης πρόσφυσης ασφαλτοτάπητα πλέον- για να δοκιμάσουμε το νέο YZF-R1 και την περιορισμένης παραγωγής, σούπερ-ντούπερ ειδική έκδοση YZF-R1M. Αμφότερες με κινητήρα που παράγει 200PS, βάρος 199 γεμάτων κιλών, διαθέτοντας πρωτοποριακή τεχνολογία και αγωνιστικά ηλεκτρονικά βοηθήματα που βοηθούν τον αναβάτη να τιθασεύσει το θεριό και να το κρατήσει υπό έλεγχο. Η R1M διαθέτει ακόμα πιο σπέσιαλ εξοπλισμό, και το βαρύτιμο όνομα της Ohlins στις, σε πραγματικό χρόνο, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αγωνιστικές υπέρ-αναρτήσεις! 'Aντε γεια.

Ήταν στην EICMA του 2014, όταν η Yamaha παρουσίασε με τη βοήθεια των Valentino Rossi και Jorge Lorenzo το νέο YZF-R1, και την πιο hardcore έκδοση YZF-R1M, με διακόσια σχεδόν άλογα (200 PS ήτοι 197,3 HP), 199 γεμάτα κιλά, και θαυμαστό, πρωτάκουστο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο.

Δεκαεπτά χρόνια νωρίτερα, η Yamaha είχε παρουσιάσει το επαναστατικό τότε πρώτο R1, και πάλι στην EICMA, στο Μιλάνο. Με την απίστευα μικρή για την εποχή αναλογία κιλών/ίππο η Superbike της εταιρείας είχε αλλάξει το παγκόσμιο σκηνικό στις μοτοσικλέτες επιδόσεων. Αυτό που θα ήθελε να κάνει η Yamaha φέτος, είναι να επαναλάβει τον αρχικό της άθλο, κάτι όμως που δείχνει πολύ δυσκολότερο, με το επίπεδο του ανταγωνισμού σήμερα, και απαιτεί πέρα από την κτηνώδη ιπποδύναμη και το ελάχιστο δυνατό βάρος, την απαραίτητη αρωγή ηλεκτρονικών συστημάτων ικανών να χαλιναγωγήσουν το κοπάδι των αλόγων και να βοηθήσουν τον αναβάτη να γράψει τον ιδανικό χρόνο.

Η Yamaha μας λέει πως όλα πάνω στη μοτοσικλέτα είναι διαφορετικά, ενώ μόνο το όνομα έχει μείνει ίδιο. Οι τεχνικοί δούλεψαν σε λευκό χαρτί, για να παρουσιάσουν κάτι εντελώς καινούργιο, με φιλοδοξίες για επιδόσεις που μέχρι σήμερα έβρισκες μόνο σε factory μοτοσικλέτα. Συντριπτικές επιδόσεις με αξεπέραστο έλεγχο, και με τεχνολογία που ξεπηδά από το πρωτάθλημα MotoGP, το νέο R1 έχει στόχο κυρίως τις πίστες, και για αυτές σχεδιάστηκε. Υπόψη πως η εταιρεία στις δοκιμές του R1 δεν συμπεριέλαβε ούτε ένα χιλιόμετρο δημόσιων δρόμων. Όλη η εξέλιξη έγινε αποκλειστικά στην πίστα!

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ