Η κίνησή της αυτή, όπως είναι φυσικό, αναζωπύρωσε τις φήμες που θέλουν την ιαπωνική εταιρεία να ετοιμάζει ένα τρικύλινδρο supersport. Άλλωστε, οι φήμες αυτές έχουν βάση από το 2012, όταν η Yamaha παρουσίασε για πρώτη φορά το νέο τρικύλινδρο κινητήρα της. Ένα χρόνο μετά, ήρθε και το πρώτο μοντέλο με τον τρικύλινδρο κινητήρα, το ΜΤ-09.
Επομένως, ένα supersport με μοτέρ τριών κυλίνδρων αποτελεί μια λογική κίνηση για τη Yamaha και, από τη στιγμή που μαθεύτηκε πως ετοιμάζει μοντέλο με τον αριθμό 3 στο όνομά του, οι φήμες ξεκίνησαν και πάλι να οργιάζουν. Πόσο πιθανό είναι, όμως, να πρόκειται για ένα τρικύλινδρο supersport;
Η λογική, στην οποία μας έχει συνηθίσει η Yamaha στα ονόματα των μοτοσικλετών της, λέει πως είναι λίγες. Αν το σκεφτούμε λίγο περισσότερο, το 3 δεν αναφέρεται στους κυλίνδρους, αλλά στον κυβισμό. Για δείτε τα υπόλοιπα YZF-R της Yamaha: YZF-R1, YZF-R6, YZF-R125 και YZF-R25 (το πρωτότυπο που παρουσίασε πρόσφατα στο Τόκιο). Οι αριθμοί αναφέρονται στη χωρητικότητα του κινητήρα και ουδεμία σχέση έχουν με τους κυλίνδρους.
Το πιθανότερο, λοιπόν, είναι, ότι η Yamaha ετοιμάζει ένα supersport 300 κ.εκ., ικανό να ανταγωνιστεί τα Honda CBR 250R και Kawasaki Ninja 300. Πρόκειται, άλλωστε, για μια κίνηση που υποστηρίζεται και από τη λογική. Ειδικά στις αγορές της Ευρώπης, ένα τέτοιο μοντέλο θα μπορούσε να αποδειχθεί ανάρπαστο.