Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 155 κ.εκ. είναι υγρόψυκτος,
τετραβάλβιδος και αξιοποιεί διάφορες τεχνολογικές λύσεις που μειώνουν τις
τριβές και τους κραδασμούς, όπως πιστόνι από αλουμίνιο και κύλινδρο με κεραμική
επίστρωση. Στην πράξη, ο κινητήρας είναι ιδανικός για τις συνθήκες της πόλης.
Οι αποκρίσεις του στο τράβηγμα του γκριπ του γκαζιού είναι άμεσες και δεν
πρόκειται να αναζητήσετε μεγαλύτερη ζωντάνια.
Στον τομέα των αναρτήσεων, το Xenter 150 έχει παρεκκλίνει
λίγο από το συμβατικό μονοπάτι, επιλέγοντας ένα μονό αμορτισέρ κι όχι τα δύο
που έχουμε συνηθίσει στην κατηγορία. Τοποθετημένο οριζόντια, το αμορτισέρ
διαθέτει, σύμφωνα με τη Yamaha, δύο επίπεδα λειτουργίας: το πρώτο και ομαλότερο
απορροφά τους μικρούς κραδασμούς της αρχικής απόσβεσης και το δεύτερο τις πιο
απότομες ανωμαλίες του εδάφους. Στην οδήγηση, η λειτουργία του αμορτισέρ είναι
σχετικά σφιχτή και θα ενοχλήσει σε συνεχόμενα εμπόδια. Στην περίπτωση, όμως,
που ο πίσω τροχός βρεθεί σε λακκούβα με μεγάλη ταχύτητα ή με συνεπιβάτη στη
σέλα, το συγκεκριμένο σύστημα που επέλεξε η Yamaha θα δικαιωθεί.
Το σύστημα συνδυασμένης πέδησης κλέβει την παράσταση στον
τομέα των φρένων. Χάρη σε αυτό, η διαδικασία φρεναρίσματος μοιράζεται όπως
πρέπει ανάμεσα στον μπροστινό δίσκο και το πίσω ταμπούρο, γεγονός που θα φανεί
ιδιαίτερα χρήσιμο σε δυνατό φρενάρισμα ή φρενάρισμα πανικού.
Όπως και στην περίπτωση της έκδοσης των 125 κ.εκ., το Xenter
150 είναι ένα σύγχρονο αστικό scooter που προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στην
καθημερινή μετακίνηση στην πόλη. Είναι ευέλικτο, ελαφρύ, ευκολοδήγητο, διαθέτει
νεύρο και προσφέρει χώρους (χάρη στο στάνταρ top case) και οικονομία (χάρη στη
συμφέρουσα τιμή του και τη χαμηλή κατανάλωση).
Κινητήρας: 4Τ,
1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 155
Ισχύς (hp/rpm): 15,5/7.500
Βάρος (kg): 142
Τιμή (ευρώ): 3.190
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr