Τα τελευταία χρόνια δεν πρέπει να υπάρχει πιο πολυπαιγμένη ατάκα από τα περί οικονομικής κρίσης, ενόσω η στυγνή αλήθεια των αριθμών αποτυπώνει αμείλικτα αυτήν την πραγματικότητα. Τα δημογραφικά στοιχεία της αγοράς έχουν αλλάξει δραματικά εις βάρος των μεγάλων μοτοσικλετών (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) συγκριτικά με την προηγούμενη δεκαετία. Σε αυτό το κλίμα η ανάγνωση των πωλήσεων κατά το πρώτο δίμηνο της χρονιάς παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς ανιχνεύουμε τις προσπάθειες των κατασκευαστών να προσαρμοστούν και μετράμε την αντίδραση του αγοραστικού κοινού σε αυτές.
Μοτοσικλέτες
όπως τα απίθανα ΜΤ της Yamaha
και τα CB 500 της Honda συνιστούν
μια νέα τάξη πραγμάτων στην παγκόσμια παραγωγή, μια φρέσκια λογική που
επιχειρεί να συνδυάσει την προσιτή λογική με τις αξίες που παραδοσιακά
πρεσβεύουν σε όλα τους τα χρόνια αυτές οι τεράστιες εταιρείες. Ο κόσμος βρίσκει
μια διέξοδο που του επιτρέπει να καβαλήσει καινούργιες μοτοσυκλέτες που συχνά
βρίσκονται σε τιμές ανταγωνιστικές με τα πιο ακριβά σκούτερ. Δίπλα τους θα
συναντήσουμε μοντέλα όπως το υπερ-πετυχημένο V-Strom
650 Suzuki στη δεύτερη
γενιά του (προσφάτως με αρκετά χαμηλότερη τιμή από ότι προηγουμένως), αλλά και
το θρυλικό BMW R1200GS, μια μοτοσικλέτα που
σίγουρα δεν υπακούει σε κανένα οικονομικό δόγμα, αλλά εξακολουθεί να μαγνητίζει
την προτίμηση του κοινού και βρίσκει την πελατεία της σε όσους μπορούν να
ανταποκριθούν στην τιμή της. Η παράδοση συμπληρώνει το Top 5 δίπλα στο φρέσκο πρόσωπο του
ανταγωνισμού.
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Ducati Desert-X: Ο νέος L2 βάζει «φωτιά» στη διασκέδαση με 110 ίππους
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr