Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Η άνθιση των crossover scooter είναι δικαιολογημένη καθώς συνδυάζουν την ευκολία και την πρακτικότητα ενός scooter με την άνεση και το διευρυμένο πεδίο χρήσης μιας adventure μοτοσυκλέτας τηρουμένων πάντα των αναλογιών. Φυσικά, το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους θα το περάσουν μέσα στην πόλη και εκεί το Honda διαπρέπει καθώς το φαρδύ τιμόνι και το χαμηλό και σωστά κατανεμημένο βάρος του χαρίζουν εξαιρετική ευελιξία για να έχεις απόλυτο έλεγχο. Από το Peugeot εισπράττεις μια πιο βαριά αίσθηση από το μπροστινό και δεν έχεις την αμεσότητα του ADV 350 στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, όμως σε αποζημιώνει η στιβαρότητά του. Ταυτόχρονα, το μέγεθός του είναι τόσο-όσο και δύσκολα θα εγκλωβιστείς στην κίνηση. Το XP400 αντεπιτίθεται στον ανοιχτό δρόμο καθώς ταξιδεύει αρχοντικά και απολαμβάνεις κορυφαία ποιότητα κύλισης και πλήρη απουσία κραδασμών. Το Ιαπωνικό μοντέλο μπορεί να στερείται αρχοντιάς, παραμένει όμως ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας, ενώ με τη ζελατίνα στην ψηλή θέση, καλύπτει επαρκώς από τον αέρα αναβάτες έως 1,80.

Οι αναρτήσεις του Peugeot ξεφεύγουν από τα στανταρ της κατηγορίας ισορροπώντας ιδανικά μεταξύ άνεσης και πληροφόρησης όταν ο ρυθμός ανέβει. Καταπίνουν τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να ταλαιπωρούν τον αναβάτη και επιτρέπουν στο scooter να διατηρεί με ακρίβεια την τροχιά του στις υψηλές ταχύτητες. Πολύ καλά σε αυτό τον τομέα τα πηγαίνει και το Honda καθώς παρά τη σφιχτή ρύθμισή τους, φιλτράρουν αποτελεσματικά κάθε κακοτεχνία χωρίς τις ξερές αντιδράσεις που συχνά εμφανίζουν τα scooter με διπλά αμορτισέρ. Αν αποφασίσεις να κινηθείς εκτός δρόμου, ο 17άρης εμπρός τροχός και οι μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων του XP400 θα σου επιτρέψει να περάσεις εύκολα από πιο κακοτράχαλα σημεία, ενώ με το ADV 350 θα πρέπει να αρκεστείς σε βατούς χωματόδρομους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στον τομέα των φρένων το Peugeot σε κερδίζει με την αίσθηση και την προοδευτικότητά τους. Του Honda υπολείπονται σε αίσθηση και χρειάζονται αρκετή πίεση στις δύο μανέτες προκειμένου να ακινητοποιηθεί το scooter με ταχύτητες άνω των 100 χλμ. / ώρα.

Σελίδα 1Peugeot XP400 vs Honda ADV 350
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot XP400
Σελίδα 9Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda ADV 350