LIVE: κίνηση στους δρόμους
Aνεση - Εργονομία
Aνεση - Εργονομία
Aνεση - Εργονομία
Aνεση - Εργονομία
Aνεση - Εργονομία
Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία
  • Aνεση - Εργονομία

Aνεση - Εργονομία

Κοινό χαρακτηριστικό για τα δυο μοντέλα είναι το φαρδύ και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι που φέρνει τα χέρια σε ξεκούραστη θέση δίνοντας την αίσθηση ότι οδηγείς adventure μοτοσυκλέτα. Το κεντρικό τούνελ κάνει τα πόδια να ανοίγουν και αναβάτες χαμηλού αναστήματος μπορεί να πατούν με τις μύτες, ιδιαίτερα στην περίπτωση του Peugeot, η σέλα του οποίου απέχει 815 χλστ. από το έδαφος, δηλαδή είναι 2 πόντους ψηλότερα από του Honda. Το αφρώδες υλικό είναι μέτριας σκληρότητας σε κάθε περίπτωση, αλλά μόνο στα πιο μακρινά ταξίδια θα σε αναγκάσει να κάνεις μια σύντομη στάση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το ADV 350 κερδίζει τη μάχη των αποθηκευτικών χώρων με τα 48 λίτρα κάτω από τη σέλα να μπορούν να φιλοξενήσουν δυο full face κράνη. Το βαθύ ντουλαπάκι στα αριστερά της ποδιάς προσφέρει επιπλέον χώρο για μικροαντικείμενα αλλά και υποδοχή USB για φόρτιση συσκευών. Στην περίπτωση του XP400, η σέλα χωρίζεται σε δυο κομμάτια που ανοίγουν αντίθετα. Το εμπρός μέρος θα χωρέσει ένα full face κράνος και το πίσω κάποια μικροαντικείμενα ενώ φιλοξενεί και θύρα USB. Στη «μύτη» της σέλας, ανάμεσα στα πόδια σου υπάρχει, ακόμα ένα μικρό ντουλαπάκι για να έχεις άμεση πρόσβαση σε ψιλά για τα διόδια ή στο χειριστήριο της γκαραζόπορτας.
Το Peugeot αντεπιτίθεται στον τομέα του πίνακα οργάνων, ο οποίος θυμίζει αυτοκίνητο χάρη στα αναλογικά “ρολόγια” σε ρόλο ταχύμετρου και στροφόμετρου με μια έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών ανάμεσά τους, ενώ το Honda κινείται σε πιο παραδοσιακά μονοπάτια έχοντας LCD οθόνη. Αυτή εμφανίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, αλλά σε κάθε περίπτωση ο όγκος τους υστερεί ελαφρώς σε σχέση με του XP400. Από πλευράς εξοπλισμού, τα δυο adventure scooters εφοδιάζονται με keyless σύστημα εκκίνησης, αλάρμ, κεντρικό και πλαϊνό σταντ, το οποίο στην περίπτωση του Peugeot επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί όταν είναι κατεβασμένο, αλλά μόνο στο ρελαντί. Στάνταρ είναι και οι ζελατίνες με αυτή του Honda να ρυθμίζεται χειροκίνητα σε 4 θέσεις.

Σελίδα 1Peugeot XP400 vs Honda ADV 350
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot XP400
Σελίδα 9Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda ADV 350