Ξεχωρίζει για το στυλ και τον αέρα πολυτέλειας που αποπνέει, ενώ είναι και εξαιρετικά ολοκληρωμένο στο δρόμο. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που το Piaggio Beverly βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων του Έλληνα αναβάτη, εδώ και πολύ καιρό.
Τιμή: 4.140 ευρώ Χρώματα: Ασημί, μπλε
+: Aνεση, ολοκληρωμένος χαρακτήρας, image -: Απότομη λειτουργία πίσω αμορτισέρ
Tο Piaggio Beverly κυκλοφορεί από το 2001, όταν και παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του μοντέλου. Από τότε, το Beverly βελτιώθηκε σημαντικά μέσα στα χρόνια και κατέκτησε το ελληνικό κοινό, με τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα και την value-for-money τιμή του. Φέτος, η Piaggio προέβη σε αλλαγές στο μοντέλο, μεταξύ των οποίων η εναρμόνιση με τις προδιαγραφές Euro 4 και η τοποθέτηση ABS και ASR στον βασικό εξοπλισμό. Εμείς δοκιμάσαμε το νέο μοντέλο, μάλιστα στην πιο «σπορ» στυλιστικά έκδοση, S. Μπορεί το scooter να δικαιολογήσει και να συνεχίσει να υποστηρίζει την μεγάλη επιτυχία του; Ας το δούμε αναλυτικά μαζί...
Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και έχω διανύσει 5000 χιλιόμετρα, πολύ ευχαριστημένος, δυνατά φρένα, με διακριτικότατο abs για εμένα που φρενάρω έτσι κι αλλιώς και με τα δύο. Το asr παρεμβαίνει συχνότερα, όμως κι αυτό αποτρέπει χαζές πτώσεις. Όντως η πίσω ανάρτηση ανεξαρτήτως ρύθμισης είναι κάπως απότομη
Είχα το beverly 250 για 5 χρόνια και πλέον έχω το 350 μέχρι στιγμής 4 χρόνια, απροβληματιστα και σβέλτα και τα δύο ( 22 hp το ένα 33 hp το άλλο), το μόνο αρνητικό και στα δύο ή πίσω ανάρτηση, κακή, ξερή, απότομη και τερματίζει εύκολα! Όπως κ να χει το επόμενο πάλι beverly θα είναι, προσωπική μου γνώμη πάντα και ύστερα από 9 χρόνια χρήσης της μάρκας και του συγκεκριμένου scooter!!
E, όχι και 10 άλογα...1 έχασε! Μη το μπερδεύεις με το sport των 350cc. Βέβαια είναι ο πιο αδύναμος κινητήρας σε αυτά τα κυβικά...Έχω το carnaby 300 και αργό δε το λες...αλλά υπάρχουν και γρηγορότερα 300αρια!
Καλά είστε σοβαροί! για τον κινητήρα μόνο την κατανάλωση καταλαβαίνετε να σχολιάσετε? Το ότι ο κινητήρας έχασε σχεδόν 10 άλογα σε σχέση με το EURO III δεν σας λέει τίποτα? Ντροπή !!!
Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και έχω διανύσει 5000 χιλιόμετρα, πολύ ευχαριστημένος, δυνατά φρένα, με διακριτικότατο abs για εμένα που φρενάρω έτσι κι αλλιώς και με τα δύο. Το asr παρεμβαίνει συχνότερα, όμως κι αυτό αποτρέπει χαζές πτώσεις. Όντως η πίσω ανάρτηση ανεξαρτήτως ρύθμισης είναι κάπως απότομη
ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ SH 300, NA EXOYME ENA METΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ !
Εγώ πάντως δεν θα ξανά έπαιρνα Piaggio...Συνέχεια ηλεκτρικά προβλήματα και στο κιβώτιο-συμπλέκτη και απαίσια πλαστικά! Βέβαια τυχερά είναι αυτά...
Είχα το beverly 250 για 5 χρόνια και πλέον έχω το 350 μέχρι στιγμής 4 χρόνια, απροβληματιστα και σβέλτα και τα δύο ( 22 hp το ένα 33 hp το άλλο), το μόνο αρνητικό και στα δύο ή πίσω ανάρτηση, κακή, ξερή, απότομη και τερματίζει εύκολα! Όπως κ να χει το επόμενο πάλι beverly θα είναι, προσωπική μου γνώμη πάντα και ύστερα από 9 χρόνια χρήσης της μάρκας και του συγκεκριμένου scooter!!
E, όχι και 10 άλογα...1 έχασε! Μη το μπερδεύεις με το sport των 350cc. Βέβαια είναι ο πιο αδύναμος κινητήρας σε αυτά τα κυβικά...Έχω το carnaby 300 και αργό δε το λες...αλλά υπάρχουν και γρηγορότερα 300αρια!
Καλά είστε σοβαροί! για τον κινητήρα μόνο την κατανάλωση καταλαβαίνετε να σχολιάσετε? Το ότι ο κινητήρας έχασε σχεδόν 10 άλογα σε σχέση με το EURO III δεν σας λέει τίποτα? Ντροπή !!!