Τεχνικά Χαρακτηριστικά

     
     
     

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

     

    Κινητήρας

    4Τ, 1Κ, Υ/Ψ 4Β

    Κυβισμός (κ.εκ.)

    278

    Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

    75Χ63

    Συμπίεση (:1)

    Δ.Α.

    Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

    21/7.250

    Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

    2.3/5.750

    Τροφοδοσία

    Ψεκασμός

    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

    12.5

    Κατανάλωση (λτ/100χμ)

    3.9

    Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα)

    140

    Βάροςπλήρες (kg)

    183

    Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

     

    Τύπος

    Ατσάλινο διπλής ραχοκοκαλιάς 

    Αναρτήσεις Ε

                                                                    Πιρούνι 35 mm

    Διαδρομή (χλστ.)

    90

    Αναρτήσεις Π

    Διπλά αμορτισέρ, ΠΕ 

    Διαδρομή (χλστ.)

    81

    Φρένα Ε (χλστ.)

    Δ/300, 2Ε, ABS

    Φρένα Π (χλστ.)

    Δ/240, 2ΕABS

    Τροχοί-Ελαστικά

     

    Ελαστικό Ε

    110/70-16”

    Ελαστικό Π

    140/70-14”

    Διαστάσεις

     

    Μήκος (χλστ.)

    2.190

    Πλάτος (χλστ.)

    780

    Μεταξόνιο (χλστ.)

    1.535

    Ύψος σέλας (χλστ.)

    790

     Εξοπλισμός

     

    ABS/Ρυθμ.

    Y

    Traction Control/Ρυθμ.

    Υ/Υ

    Στροφόμετρο

    Ν

    Immobiliser

    Υ

    Υπολογιστής ταξιδιού

    N

    Μερικός χιλιομετρητής

    Υ

    Ένδειξη βενζίνης

    Y

    Δείκτης θερμοκρασίας

    Υ

    Θερμοκρασία περιβάλλοντος

    Y

    Ζελατίνα/Ρυθμ.

    Ν

    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ

    N/N

    Πλάγιο σταντ

    Y

    Κεντρικό σταντ

    Y

    Χειρολαβές/Σχάρα

                                                                                          Y

    Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π

    Ν/Υ

    • np

      Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και έχω διανύσει 5000 χιλιόμετρα, πολύ ευχαριστημένος, δυνατά φρένα, με διακριτικότατο abs για εμένα που φρενάρω έτσι κι αλλιώς και με τα δύο. Το asr παρεμβαίνει συχνότερα, όμως κι αυτό αποτρέπει χαζές πτώσεις. Όντως η πίσω ανάρτηση ανεξαρτήτως ρύθμισης είναι κάπως απότομη

        10
    • Tsiman

      Εγώ πάντως δεν θα ξανά έπαιρνα Piaggio...Συνέχεια ηλεκτρικά προβλήματα και στο κιβώτιο-συμπλέκτη και απαίσια πλαστικά! Βέβαια τυχερά είναι αυτά...

        8
    • Sakis

      Είχα το beverly 250 για 5 χρόνια και πλέον έχω το 350 μέχρι στιγμής 4 χρόνια, απροβληματιστα και σβέλτα και τα δύο ( 22 hp το ένα 33 hp το άλλο), το μόνο αρνητικό και στα δύο ή πίσω ανάρτηση, κακή, ξερή, απότομη και τερματίζει εύκολα! Όπως κ να χει το επόμενο πάλι beverly θα είναι, προσωπική μου γνώμη πάντα και ύστερα από 9 χρόνια χρήσης της μάρκας και του συγκεκριμένου scooter!!

        9
    • Tsiman

      E, όχι και 10 άλογα...1 έχασε! Μη το μπερδεύεις με το sport των 350cc. Βέβαια είναι ο πιο αδύναμος κινητήρας σε αυτά τα κυβικά...Έχω το carnaby 300 και αργό δε το λες...αλλά υπάρχουν και γρηγορότερα 300αρια!

        7
    • F.F.

      Καλά είστε σοβαροί! για τον κινητήρα μόνο την κατανάλωση καταλαβαίνετε να σχολιάσετε? Το ότι ο κινητήρας έχασε σχεδόν 10 άλογα σε σχέση με το EURO III δεν σας λέει τίποτα? Ντροπή !!!

        8