H έκδοση “S” του Beverly που είχαμε στην διάθεσή μας διαφοροποιείται σε αρκετά σημεία από την «απλή», όσον αφορά την εμφάνιση: Είναι διαθέσιμη σε 2 διαφορετικά χρώματα, με μαύρη απόχρωση στην σέλα και τα εσωτερικά πλαστικά τιμονιού και ποδιάς, αντί του καφέ της απλής έκδοσης. Εμφανισιακά, το Beverly S αποπνέει έναν αέρα φινέτσας και πολυτέλειας, ενώ η «made in Italy» ταυτότητά του είναι προφανής. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από τις έντονες καμπύλες, τις προσεγμένες διχρωμίες και τις όμορφες ματ μεταλλικές λετομέρειες, σε σημεία όπως ο πίνακας οργάνων και το μπροστινό κεντρικό φιλέτο.
Στην σέλα έχει γίνει πολύ προσεγμένη δουλειά, καθώς οπτικά ξεχωρίζει το ποιοτικό υλικό της και το κόκκινο «εξώραφο» που προσθέτει πόντους εμφάνισης, ενώ το μαύρο χρώμα συναντάται και στους καθρέπτες –αντί για το χρώμιο της απλής έκδοσης- αλλά και γύρω από τα όργανα.
Ποιοτικά, το scooter παρουσιάζει μια εξαιρετική εικόνα, αντίστοιχη του «image» που προβάλλει. Τα πλαστικά ικανοποιούν απόλυτα στην αφή και την όψη, δεν υπάρχει απολύτως κανένας τριγμός και οι συναρμογές είναι άριστες. Μόνη πολύ μικρή παραφωνία, το κουμπί και η λυχνία του ASR στο κέντρο του τιμονιού, τα οποία εμφανίζονται ελαφρώς υποδεέστερα των περιστάσεων.
Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και έχω διανύσει 5000 χιλιόμετρα, πολύ ευχαριστημένος, δυνατά φρένα, με διακριτικότατο abs για εμένα που φρενάρω έτσι κι αλλιώς και με τα δύο. Το asr παρεμβαίνει συχνότερα, όμως κι αυτό αποτρέπει χαζές πτώσεις. Όντως η πίσω ανάρτηση ανεξαρτήτως ρύθμισης είναι κάπως απότομη
Είχα το beverly 250 για 5 χρόνια και πλέον έχω το 350 μέχρι στιγμής 4 χρόνια, απροβληματιστα και σβέλτα και τα δύο ( 22 hp το ένα 33 hp το άλλο), το μόνο αρνητικό και στα δύο ή πίσω ανάρτηση, κακή, ξερή, απότομη και τερματίζει εύκολα! Όπως κ να χει το επόμενο πάλι beverly θα είναι, προσωπική μου γνώμη πάντα και ύστερα από 9 χρόνια χρήσης της μάρκας και του συγκεκριμένου scooter!!
E, όχι και 10 άλογα...1 έχασε! Μη το μπερδεύεις με το sport των 350cc. Βέβαια είναι ο πιο αδύναμος κινητήρας σε αυτά τα κυβικά...Έχω το carnaby 300 και αργό δε το λες...αλλά υπάρχουν και γρηγορότερα 300αρια!
Καλά είστε σοβαροί! για τον κινητήρα μόνο την κατανάλωση καταλαβαίνετε να σχολιάσετε? Το ότι ο κινητήρας έχασε σχεδόν 10 άλογα σε σχέση με το EURO III δεν σας λέει τίποτα? Ντροπή !!!
Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και έχω διανύσει 5000 χιλιόμετρα, πολύ ευχαριστημένος, δυνατά φρένα, με διακριτικότατο abs για εμένα που φρενάρω έτσι κι αλλιώς και με τα δύο. Το asr παρεμβαίνει συχνότερα, όμως κι αυτό αποτρέπει χαζές πτώσεις. Όντως η πίσω ανάρτηση ανεξαρτήτως ρύθμισης είναι κάπως απότομη
ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ SH 300, NA EXOYME ENA METΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ !
Εγώ πάντως δεν θα ξανά έπαιρνα Piaggio...Συνέχεια ηλεκτρικά προβλήματα και στο κιβώτιο-συμπλέκτη και απαίσια πλαστικά! Βέβαια τυχερά είναι αυτά...
Είχα το beverly 250 για 5 χρόνια και πλέον έχω το 350 μέχρι στιγμής 4 χρόνια, απροβληματιστα και σβέλτα και τα δύο ( 22 hp το ένα 33 hp το άλλο), το μόνο αρνητικό και στα δύο ή πίσω ανάρτηση, κακή, ξερή, απότομη και τερματίζει εύκολα! Όπως κ να χει το επόμενο πάλι beverly θα είναι, προσωπική μου γνώμη πάντα και ύστερα από 9 χρόνια χρήσης της μάρκας και του συγκεκριμένου scooter!!
E, όχι και 10 άλογα...1 έχασε! Μη το μπερδεύεις με το sport των 350cc. Βέβαια είναι ο πιο αδύναμος κινητήρας σε αυτά τα κυβικά...Έχω το carnaby 300 και αργό δε το λες...αλλά υπάρχουν και γρηγορότερα 300αρια!
Καλά είστε σοβαροί! για τον κινητήρα μόνο την κατανάλωση καταλαβαίνετε να σχολιάσετε? Το ότι ο κινητήρας έχασε σχεδόν 10 άλογα σε σχέση με το EURO III δεν σας λέει τίποτα? Ντροπή !!!