To Beverly εκκινεί εύκολα με την πίεση ενός εκ των δύο φρένων και του μπουτόν της μίζας και είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει το αστικό...πανδαιμόνιο. Κατά την οδήγηση, διαπιστώνει κανείς ότι ο κινητήρας του μοντέλου είναι απολύτως επαρκής σε ισχύ για όλο το φάσμα χρήσεων του scooter.
Η απόδοση του είναι εντελώς γραμμική, χωρίς κανένα ξέσπασμα αλλά ούτε και αίσθηση «εγκατάλειψης» προς το άνω όριο των στροφών. Κάτι που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι, αν επιθυμείτε «σπιρτόζικο» χαρακτήρα και επιδόσεις...σφεντόνας στο άνοιγμα του γκαζιού, δεν θα τα βρείτε στο Beverly: To μοτέρ της Piaggio δίνει έμφαση στην πολιτισμένη λειτουργία και όχι στις απόλυτες επιδόσεις και στο «τέρμα γκάζι». Όμως, όπως είπαμε πιο πάνω, η μονάδα μόνο αδύναμη δεν είναι, καθώς πέρα από πανεύκολες προσπεράσεις στην πόλη, προσδίδει στο μοντέλο πολύ ικανοποιητική απόδοση στον αυτοκινητόδρομο, ενώ σε οδόστρωμα-γυαλί δεν θα διστάξει να «διώξει» τον πίσω τροχό σε απότομη γκαζιά για να επέμβει άμεσα το σύστημα ASR.
Μιας και λοιπόν φτάσαμε εδώ, το anti-spin της Piaggio κάνει πάρα πολύ καλά την δουλειά του, προστατεύοντας τον αναβάτη από δυσάρεστες εκπλήξεις σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Η επέμβασή του είναι διακριτικότατη και γίνεται αισθητή κυρίως από το αναβόσβημα της λυχνίας του, ενώ δίνει την δυνατότητα στον αναβάτη να το απενεργοποιήσει, αν το επιθυμεί.
Η ποιότητα κύλισης του scooter κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Το μοντέλο «ρολάρει» στον δρόμο με τρόπο εξαιρετικά ομαλό, στοιχείο που τονίζει τον luxury χαρακτήρα του. Ο αναβάτης απολαμβάνει μια αίσθηση σταθερότητας και ακρίβειας, στοιχείο που σαφώς ενισχύεται και από τον εμπρός τροχό των 16 ιντσών. Το Beverly είναι πολύ εύκολο στον έλεγχό του και αποδεικνύεται πολύ ευέλικτο μέσα στην κίνηση, την οποία θα φιλτράρετε απροβλημάτιστα. Σε πιο σβέλτη οδήγηση, η σταθερότητα παραμένει στο ακέραιο και θα σας δώσει εμπιστοσύνη για πιο έντονους χειρισμούς και μεγαλύτερες κλίσεις, χωρίς να εμφανιστούν ταλαντώσεις και ασάφειες-φυσικά όσο παραμένετε στα όρια ενός...αστικού οχήματος!
Τα φρένα του μοντέλου παρουσιάζουν μια σχετική ασάφεια στην αίσθηση που ο αναβάτης λαμβάνει στις μανέτες, όμως είναι όσο δυνατά πρέπει για να σταματήσουν το Beverly από όλες τις ταχύτητες. Το ABS συμπληρώνει το σύστημα, επεμβαίνοντας με σωστό τρόπο και «πυροβολώντας» πολύ γρήγορα, αν ανιχνεύσει τάσεις μπλοκαρίσματος –οι οποίες έρχονται γενικά δύσκολα. Τέλος, οι αναρτήσεις του Beverly κυμαίνονται προς το σκληρό συμβάλλοντας έτσι στην σταθερότητα στην οποία έχουμε αναφερθεί παραπάνω. Τα πίσω αμορτισέρ, σε έντονες ή απότομες κακοτεχνίες του δρόμου, έχουν μια τάση να λειτουργούν απότομα και ίσως ενοχλήσουν τους επιβαίνοντες. Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις οι αναρτήσεις θα απορροφήσουν επιτυχώς της οδικές ανωμαλίες, που ο αναβάτης θα συναντήσει.
Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και έχω διανύσει 5000 χιλιόμετρα, πολύ ευχαριστημένος, δυνατά φρένα, με διακριτικότατο abs για εμένα που φρενάρω έτσι κι αλλιώς και με τα δύο. Το asr παρεμβαίνει συχνότερα, όμως κι αυτό αποτρέπει χαζές πτώσεις. Όντως η πίσω ανάρτηση ανεξαρτήτως ρύθμισης είναι κάπως απότομη
Είχα το beverly 250 για 5 χρόνια και πλέον έχω το 350 μέχρι στιγμής 4 χρόνια, απροβληματιστα και σβέλτα και τα δύο ( 22 hp το ένα 33 hp το άλλο), το μόνο αρνητικό και στα δύο ή πίσω ανάρτηση, κακή, ξερή, απότομη και τερματίζει εύκολα! Όπως κ να χει το επόμενο πάλι beverly θα είναι, προσωπική μου γνώμη πάντα και ύστερα από 9 χρόνια χρήσης της μάρκας και του συγκεκριμένου scooter!!
E, όχι και 10 άλογα...1 έχασε! Μη το μπερδεύεις με το sport των 350cc. Βέβαια είναι ο πιο αδύναμος κινητήρας σε αυτά τα κυβικά...Έχω το carnaby 300 και αργό δε το λες...αλλά υπάρχουν και γρηγορότερα 300αρια!
Καλά είστε σοβαροί! για τον κινητήρα μόνο την κατανάλωση καταλαβαίνετε να σχολιάσετε? Το ότι ο κινητήρας έχασε σχεδόν 10 άλογα σε σχέση με το EURO III δεν σας λέει τίποτα? Ντροπή !!!
Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και έχω διανύσει 5000 χιλιόμετρα, πολύ ευχαριστημένος, δυνατά φρένα, με διακριτικότατο abs για εμένα που φρενάρω έτσι κι αλλιώς και με τα δύο. Το asr παρεμβαίνει συχνότερα, όμως κι αυτό αποτρέπει χαζές πτώσεις. Όντως η πίσω ανάρτηση ανεξαρτήτως ρύθμισης είναι κάπως απότομη
ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ SH 300, NA EXOYME ENA METΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ !
Εγώ πάντως δεν θα ξανά έπαιρνα Piaggio...Συνέχεια ηλεκτρικά προβλήματα και στο κιβώτιο-συμπλέκτη και απαίσια πλαστικά! Βέβαια τυχερά είναι αυτά...
Είχα το beverly 250 για 5 χρόνια και πλέον έχω το 350 μέχρι στιγμής 4 χρόνια, απροβληματιστα και σβέλτα και τα δύο ( 22 hp το ένα 33 hp το άλλο), το μόνο αρνητικό και στα δύο ή πίσω ανάρτηση, κακή, ξερή, απότομη και τερματίζει εύκολα! Όπως κ να χει το επόμενο πάλι beverly θα είναι, προσωπική μου γνώμη πάντα και ύστερα από 9 χρόνια χρήσης της μάρκας και του συγκεκριμένου scooter!!
E, όχι και 10 άλογα...1 έχασε! Μη το μπερδεύεις με το sport των 350cc. Βέβαια είναι ο πιο αδύναμος κινητήρας σε αυτά τα κυβικά...Έχω το carnaby 300 και αργό δε το λες...αλλά υπάρχουν και γρηγορότερα 300αρια!
Καλά είστε σοβαροί! για τον κινητήρα μόνο την κατανάλωση καταλαβαίνετε να σχολιάσετε? Το ότι ο κινητήρας έχασε σχεδόν 10 άλογα σε σχέση με το EURO III δεν σας λέει τίποτα? Ντροπή !!!