Πρώτες φωτογραφίες ενός νέου Cafe Racer από την QJMOTOR
Πρώτες φωτογραφίες ενός νέου Cafe Racer από την QJMOTOR
  • Πρώτες φωτογραφίες ενός νέου Cafe Racer από την QJMOTOR
  • Πρώτες φωτογραφίες ενός νέου Cafe Racer από την QJMOTOR

Πρώτες φωτογραφίες ενός νέου Cafe Racer από την QJMOTOR

- Ρετρό σχεδίαση με στρογγυλούς προβολείς, μονόμπρατσο και καθρέπτες στην άκρη του τιμονιού.
- Τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 921cc.
- Πιθανότατα Traction Control και Cornering ABS.
- Αναρτήσεις Marzocchi και φρένα Brembo.

QJMOTOR: SRT 550s Πολυτελές On - Off στην Α2

QJMOTOR: SRT 700 S Κορυφαίος εξοπλισμός άνεσης

Ρετρό σχεδίαση με στρογγυλούς προβολείς, μονόμπρατσο και καθρέπτες στην άκρη του τιμονιού

Η QJMOTOR είναι μια από τις πιο δραστήριες εταιρείες αυτή τη στιγμή, με μια ήδη πολύ μεγάλη γκάμα σε όλες τις κατηγορίες, η οποία μεγαλώνει συνεχώς. Μόλις κυκλοφόρησαν οι πρώτες κατασκοπικές φωτογραφίες της νέας μοτοσυκλέτας της, ενός νεο ρετρό, Cafe Racer σπορ πρωτότυπου που ακούει στο όνομα SRK 921 SV.
Η εμφάνιση θυμίζει έντονα ιταλική σχεδίαση (δεν πρέπει να ξεχνάμε την χρόνια συνεργασία της QJMOTOR με την MV Agusta) και περιλαμβάνει στρογγυλό LED προβολεά και στρογγυλό LED φανάρι πίσω, ενώ τα φέρινγκ ακολουθούν πολύ απαλές και ρέουσες γραμμές, σε αντίθεση με την "επιθετική" λογική που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στη σχεδίαση των σπορ μοτοσυκλετών. Σημαντικά στοιχεία που προσθέτουν σε αυτή τη ρετρό αισθητική είναι οι καθρέπτες στην άκρη της μπάρας του τιμονιού, τα μινιμαλιστικά (αλλά στρογγυλά) φλας και το μονόμπρατσο ψαλίδι

Τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 921cc

Στην καρδιά του βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος κινητήρας 921cc που αποδίδει 129 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. Η διάμετρος του κυλίνδρου είναι 73mm και η διαδρομή του πιστονιού 55mm, ενώ ο λόγος συμπίεσης στέκεται αρκετά ψηλά, στα 13:1. Αυτά είναι τα νούμερα απόδοσης για το "αδερφάκι του" το SRK 921 RR, το οποίο έχει ήδη παρουσιαστεί, αλλά με δεδομένο ότι μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα αν υπάρχουν διαφορές στην απόδοση θα είναι πολύ μικρές και θα έχουν να κάνουν μόνο με κάποιες διαφορετικές ρυθμίσεις. Στο συγκεκριμένο μοντέλο των έλεγχο των ηλεκτρονικών αναλαμβάνει μια IMU 6 αξόνων, κάτι που περιμένουμε να δούμε και στο SV, για το οποίο ακούγεται ότι θα έχει  Traction Control, Launch Control και Cornering ABS

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αναρτήσεις Marzocchi και φρένα Brembo

Όπως μας έχει συνηθίσει η QJMOTOR στα μεσαία και μεγάλα μοντέλα της, τις αναρτήσεις αναλαμβάνει η Marzocchi, με ένα ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και ένα μονοσόκ αμορτισέρ πίσω, ενώ η Brembo θα επιμεληθεί του φρεναρίσματος, με τετραπίστονες δαγκάνες στους μπροστινούς δίσκους. 
Ακόμα δεν είναι γνωστό πότε θα κυκλοφορήσει το μοντέλο και κατά πόσο θα το δούμε στην Ευρώπη και στη χώρα μας, όμως το μόνο σίγουρο είναι ότι περισσότερες πληροφορίες θα κάνουν την εμφάνισή τους το επόμενο διάστημα.