Ο Valentino Rossi θεωρείται, δικαίως, ο πιο σημαντικός αγωνιζόμενος μοτοσυκλέτας των τελευταίων 26 ετών, ενώ πολλοί του αποδίδουν τον τίτλο του μεγαλύτερου όλων των εποχών.
Ένα από τα χαρακτηριστικά του είναι η φωσφοριζέ κίτρινη απόχρωση, την οποία χρησιμοποιεί στα χρώματα της μοτοσυκλέτας και του εξοπλισμού του, αλλά και σε όλο το merchandise που εμπορεύεται –ουσιαστικά, το έχει κάνει σχεδόν δικό του. Αυτή η χρωματική επιλογή έχει την δική της ιστορία, η οποία επαφίεται στον συνεργάτη του Rossi και σχεδιαστή, Aldo Drudi.
Ο Aldo Drudi έχει δημιουργήσει σχέδια για τα κράνη πολλών αναβατών στην ιστορία, αν και πολλοί τον ξέρουν από την μακροχρόνια συνεργασία του με τον Rossi. Οι αποχρώσεις του κίτρινου είναι ένα αγαπημένο θέμα του Drudi, ο οποίος χαρακτηριστικά δήλωσε: «Πήγαινα στους αγώνες μοτοσυκλέτας και είχα παθιαστεί με τα χρώματα του Kenny Roberts, όταν χρησιμοποιούσε το κίτρινο, το μαύρο και το λευκό. Από τα ομορφότερα χρώματα που μπορώ να θυμηθώ. Όταν σταμάτησε να τα χρησιμοποιεί, χάθηκε κάπως από το προσκήνιο.»
Από τον Kevin Schwantz στον Valentino Rossi
Ο Drudi εξήγησε, το πώς το φλούο κίτρινο έφτασε να ταυτιστεί με τον Rossi. Όπως λέει ο σχεδιαστής, όλα ξεκίνησαν από το κράνος του Kevin Schwantz, το οποίο φορούσε και ο Rossi στους αγώνες των minibikes: «O Valentino έτρεξε στα Minibikes με το κράνος του Kevin Schwantz, ο οποίος ήταν και δικός μου αναβάτης, είχα σχεδιάσει το κράνος του παγκόσμιου πρωταθλητή. Αν θυμάστε, πίσω από αυτό το κράνος υπήρχε μια φωσφοριζέ κίρινη λάμψη, εκείνη την εποχή τα φλούο χρώματα είχαν εκρηκτική διάδοση και εγώ τα φορούσα σε κράνη και φόρμες. Ήταν μια μετάβαση από τον Kenny Roberts που ακολούθησα και στον Kevin Schwantz.»
Ο Valentino χρησιμοποίησε το κράνος του Schwantz, εγώ του σχεδίασα την εμφάνιση του για τα ευρωπαϊκά 125 και την πρεμιέρα του παγκόσμιου του 1996, που είχε το φλούο κίτρινο: Έτσι έγινε το χαρακτηριστικό του χρώμα». Αξίζει να σημειώσουμε εδώ, ότι ο Rossi είχε πάντα την φωσφορίζουσα κίτρινη απόχρωση στο κράνος του, καθόλη την διάρκεια της καριέρας του…