STR: Επανεκκίνηση του Brand με νέο λογότυπο και ανανεωμένη ταυτότητα.
STR: Επανεκκίνηση του Brand με νέο λογότυπο και ανανεωμένη ταυτότητα.
  • STR: Επανεκκίνηση του Brand με νέο λογότυπο και ανανεωμένη ταυτότητα.
  • STR: Επανεκκίνηση του Brand με νέο λογότυπο και ανανεωμένη ταυτότητα.

STR: Επανεκκίνηση του Brand με νέο λογότυπο και ανανεωμένη ταυτότητα.

Με το νέο δυναμικό και σύγχρονο σχέδιο, το νέο λογότυπο της STR αντικατοπτρίζει την εξέλιξη της μάρκας, την καινοτομία και αναδεικνύει τις αξίες του brand, όπως η ασφάλεια, η αδρεναλίνη και το στυλ.

Ακολουθεί Δελτίο Τύπου

Η STR είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει το rebranding της μάρκας με την κυκλοφορία ενός νέου λογοτύπου και μια ανανεωμένη ταυτότητα. 

"Είμαστε εξαιρετικά ενθουσιασμένοι με το rebranding της STR. Το νέο μας λογότυπο και η ανανεωμένη ταυτότητα αντικατοπτρίζουν την εξέλιξή μας και την αφοσίωσή μας στην παροχή κορυφαίων προϊόντων στους αναβάτες. Πιστεύουμε ότι αυτή η αλλαγή θα ενισχύσει την εικόνα μας και θα μας βοηθήσει να συνδεθούμε ακόμα καλύτερα με τους αναβάτες που μας εμπιστεύονται εδώ και 37 χρόνια." Δήλωσε ο Εμπορικός Διευθυντής της Motoway.

Η Έμπνευση

Η έμπνευσή μας προέρχεται από την ελευθερία και την αδρεναλίνη που νιώθει κανείς όταν βρίσκεται πάνω στη μοτοσικλέτα ή το scooter του. Καθένα από τα αξεσουάρ σχεδιάζεται με προσοχή και έμφαση στην ποιότητα , τη λειτουργικότητα, αλλά και με ιδιαίτερη αισθητική που ξεχωρίζει. Η STR δηλώνει υπερήφανα μια από τις πιο αγαπημένες μάρκες κρανών της Ελληνικής αγοράς με πανελλαδική εμβέλεια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το Λογότυπο

Αποτυπώνει την ενέργεια και το πάθος μας για την οδήγηση. Τα στοιχεία του σχεδιασμού αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας για δυναμισμό και αισθητική. Κάθε γραμμή και κάθε καμπύλη έχει σχεδιαστεί για να εμπνέει και να αναδεικνύει την μοναδικότητα του brand.

Η STR προσφέρει μια ευρεία γκάμα αξεσουάρ που περιλαμβάνει κράνη Jet, Retro, Full face, Flip Up, Kids και συνεχίζει ακόμα πιο δυναμικά στην νέα κατηγορία Adventure. Επενδύει στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και σε άλλες υποκατηγορίες όπως βαλίτσες, αδιάβροχα, καλύμματα μοτοσυκλετών, και επεκτείνεται και στην ένδυση. Στόχος της μάρκας και σκοπός είναι να καλύψει τις ανάγκες των σύγχρονων αναβατών και δεσμεύεται να προσφέρει καινοτόμες λύσεις που συνδυάζουν ασφάλεια, λειτουργικότητα, μοναδικό στυλ και προσιτή τιμή.