Το νέο GTS 300i F4 αποτελούσε μια από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία των μεσαίων scooter και με την προσθήκη του ABS ολοκλήρωσε τον χαρακτήρα του, πλησιάζοντας ακόμη περισσότερο την κορυφή.
Τιμή: 4.895 ευρώ και 4.695 ευρώ (μετρητοίς)
+: Ποιότητα, άνεση, κινητήρας
-: Η τάπα του ρεζερβουάρ δεν έχει μεντεσέ
Στο δρόμο
Ένα χάπι…μυοχαλαρωτικό σε μορφή scooter, που το παίρνεις και κινείσαι ξεκούραστα για ώρες στους δρόμους της πόλης! Αυτό είναι με λίγα λόγια το νέο GTS, που δείχνει τα χαρίσματά του από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και σου δίνει την εντύπωση ότι ο δρόμος είναι περασμένος με ένα λεπτό στρώμα gel. Κραδασμοί δεν υπάρχουν, ο ήχος του μοτέρ βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα και οι αναρτήσεις «σιδερώνουν» ιδανικά τις μικρές και μεσαίες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Επιτυχημένα φιλτράρονται και οι μεγαλύτερες, κάτι που θα εκτιμήσει δεόντως και ο συνεπιβάτης και θα…ευχαριστήσει τη SYM για την προσοχή που έδωσε στις ρυθμίσεις των αμορτισέρ.
Ο αρχοντικός τρόπος με τον οποίο κινείται το GTS δεν χάνεται ούτε στο μποτιλιάρισμα. Σου δείχνει, βέβαια, αμέσως, τον όγκο του, αλλά δίνει παράλληλα και όλα τα εφόδια για να αντιμετωπίσεις το χάος της κίνησης. Το πλαίσιο του είναι καλοζυγισμένο και μπορείτε να κινείστε με ταχύτητες βαδίσματος-και ακόμη μικρότερες- για…ώρες ολόκληρες χωρίς να χρειαστεί να βάλετε κάτω τα πόδια σας. Πολύ καλά τα καταφέρνει και στους συνεχόμενους ελιγμούς με μικρές ταχύτητες και το μόνο πράγμα που θα χρειαστεί να συνηθίσετε είναι η τάση που έχει να “βουτάει” λίγο περισσότερο προς το εσωτερικό της στροφής από όσο έχετε υπολογίσει αρχικά. Μια μεγάλη βόλτα αρκεί για να προσαρμοστείτε σε αυτό το στοιχείο της συμπεριφοράς του και τίποτα περισσότερο. Με το δρόμο να ανοίγει μπροστά σου, ανακαλύπτεις ότι το GTS φέρει και όλα εκείνα τα στοιχεία, που χαρακτηρίζουν τα καλύτερα παραδείγματα της κατηγορίας του.
Ο άνετος και χαλαρωτικός τρόπος που κινείται στην πόλη συνεχίζεται και στον αυτοκινητόδρομο με τον ισχυρό κινητήρα να αναλαμβάνει δράση και να διατηρεί με ευκολία ταχύτητες κοντά στα 130 χλμ./ώρα ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα.
Οι αναβάτες που δεν ξεπερνούν τα 1,80 μ. θα “κρυφτούν” σχεδόν ιδανικά πίσω από τη ζελατίνα με τον αέρα να εκτρέπεται σωστά μακριά από αυτούς και από τα υπόλοιπα πλαστικά του ρύγχους. Στην προστασία του αναβάτη, ρόλο παίζουν και οι…μεγάλοι καθρέπτες “αποζημιώνοντας” έτσι ως ένα σημείο για το γεγονός ότι το 1/3 τους περίπου καταλαμβάνεται από τα…γάντια σας και το τιμόνι του GTS. Μόνο οι ψηλότεροι θα νιώσουν την κορυφή του κράνους τους να αναταράσσεται κοφτά, πάνω από τα 130 χλμ./ώρα και ίσως αναζητήσουν μια ψηλότερη ζελατίνα. Αυτό, όμως, δεν αλλάζει το γεγονός ότι, το μοντέλο της SYM, παρά το «μικρό» του κυβισμό, θα εξυπηρετήσει ακόμη και σε ταξίδι, ενώ για βόλτες των 200 χλμ. είναι απλά ιδανικό σε αυτή την κατηγορία.