Το νέο SYM GTS 300i F4 ABS

    Πλαίσιο/αναρτήσεις: Ανεση λιμουζίνας

    Η λειτουργία των πίσω αμορτισέρ είναι υποδειγματική όχι μόνο για την κατηγορία στην οποία ανήκει το GTS, αλλά και πέρα από αυτή. Πραγματικά δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά, που καβάλησα μεσαίο GT scooter με διπλά πίσω αμορτισέρ και δεν ένιωσα…τίποτα στη μέση μου περνώντας ακόμη και πάνω από μεγάλες κοφτές ανωμαλίες. Οι αναρτήσεις είναι προσανατολισμένες στην άνεση πλησιάζοντας με τον πλέον ιδανικό τρόπο τη χρυσή τομή, που λέγεται απορρόφηση και ελέγχος.

    Σίγουρα, το GTS δεν είναι ένα scooter που μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ, ωστόσο δεν έχουν γίνει “θυσίες” στον τομέα της συμπεριφοράς. Υπεύθυνο για αυτό είναι και το πλαίσιο που κρατά τα πάντα υπό έλεγχο στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες. Μόνο όταν προσπαθήσετε να αλλάξετε απότομα κατεύθυνση κοντά στην τελική του, θα γίνουν αισθητές κάποιες μικρές ταλαντώσεις που δεν ανησυχούν σε καμία περίπτωση.

    Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA