Οι άνθρωποι της SYM έχουν κάθε λόγο να περηφανεύονται για την τελευταία, μέχρι στιγμής δημιουργία τους στους κινητήρες. Το μοτέρ του F4 είναι αδιαμφισβήτητα το σημείο εκείνο που κλέβει την παράσταση στο νέο scooter της SYM, παρόλο που το GTS εμφανίζεται πολύ δυνατό σε όλους τους τομείς. Οι επιδόσεις που προσφέρει το τοποθετούν μεταξύ των κορυφαίων 300αριών, με τον υγρόψυκτο 4βάλβιδο κινητήρα να μη συγκινείται από το βάρος του scooter και αναβάτη σε καμία περίπτωση.
Αυτό, ωστόσο, δεν είναι το μόνο δυνατό του σημείο για να το κάνει να ξεχωρίσει. Ρόλο παίζει και ο τρόπος λειτουργίας του που είναι ιδιαίτερα εξευγενισμένος με αποτέλεσμα η λειτουργία του να γίνεται αμυδρά αισθητή μόνο στο ρελαντί και πουθενά αλλού. Στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού το κιβώτιο συμπλέκει σχετικά αργά-καλό αυτό για τους γυαλισμένους δρόμους- και στο φανάρι το GTS θα ξεκινήσει σβέλτα μεν αλλά χωρίς να φανερώνει το πραγματικό του πρόσωπο. Αυτό γίνεται αντιληπτό μόλις η βελόνα του ταχυμέτρου ξεπεράσει την ένδειξη των 30 χλμ./ώρα. Από εκεί και πάνω τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν με ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό μέχρι τα 120. Εκεί, λοιπόν, που περιμένει κανείς να δει το GTS να «ασθμαίνει», αυτό συνεχίζει ξεπερνώντας τα 130, με τα 140 να έρχονται σχεδόν το ίδιο εύκολα και με την πορεία του δείκτη στο κοντέρ να συνεχίζει ακάθεκτη!
Την…τάξη, τελικά, τη βάζει ο κόφτης λίγο πριν την τελική ένδειξη των 160 χλμ./ώρα, ο οποίος μπήκε σε λειτουργία ουκ ολίγες φορές κατά τη διάρκεια της δοκιμής, ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα-σε ελαφρά ευνοϊκές συνθήκες το τελευταίο. Κερασάκι στην τούρτα (ναι, υπάρχει και τέτοιο!) η κατανάλωση που φτάνει τα 3,6 λίτρα/100 χλμ., με φυσιολογικούς ρυθμούς κίνησης, δηλαδή 120-130 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο και σβέλτες αλλά όχι τέρμα γκάζι επιταχύνσεις στην πόλη. Δεν νομίζουμε ότι μπορεί να ζητήσει κάποιος κάτι περισσότερο σε αυτά κυβικά.