Ο ηλεκτρικός κινητήρας παρέχει ισχύς 4800 Watt ή αλλιώς 5,4 ίππων και εξαιρετική ροπή εκκίνησης 17,4 Kg-m. Διαθέτει τρία mode οδήγησης και μπορεί να φτάσει τα 90 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας παρέχει ισχύς 4800 Watt ή αλλιώς 5,4 ίππων και εξαιρετική ροπή εκκίνησης 17,4 Kg-m. Διαθέτει τρία mode οδήγησης και μπορεί να φτάσει τα 90 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.

Η ζάντα αφαιρείται πανεύκολα, μέσω ενός έξυπνου συστήματος, μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα, κι έτσι για πρώτη φορά σε σκούτερ η αλλαγή ελαστικού γίνεται παιχνίδι.

Η ζάντα αφαιρείται πανεύκολα, μέσω ενός έξυπνου συστήματος, μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα, κι έτσι για πρώτη φορά σε σκούτερ η αλλαγή ελαστικού γίνεται παιχνίδι.

Οι μπαταρίες είναι λιθίου τελευταίας τεχνολογίας 60 Volt / 45 Ah και λειτουργούν παράλληλα, αυξάνοντας τα επίπεδα αυτονομίας Είναι αποσπώμενες ώστε να μπορούν να επαναφορτιστούν σε οικιακή πρίζα και χ

Οι μπαταρίες είναι λιθίου τελευταίας τεχνολογίας 60 Volt / 45 Ah και λειτουργούν παράλληλα, αυξάνοντας τα επίπεδα αυτονομίας Είναι αποσπώμενες ώστε να μπορούν να επαναφορτιστούν σε οικιακή πρίζα και χρειάζονται περίπου 3,5 ώρες μέχρι να αγγίξουν το 100% της πληρότητας τους. Το βάρος φτάνει τα 18 κιλά. Στα συν, το κουμπί για την ενημέρωση της υπολειπόμενης στάθμης.

  • Ο ηλεκτρικός κινητήρας παρέχει ισχύς 4800 Watt ή αλλιώς 5,4 ίππων και εξαιρετική ροπή εκκίνησης 17,4 Kg-m. Διαθέτει τρία mode οδήγησης και μπορεί να φτάσει τα 90 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα.
  • Η ζάντα αφαιρείται πανεύκολα, μέσω ενός έξυπνου συστήματος, μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα, κι έτσι για πρώτη φορά σε σκούτερ η αλλαγή ελαστικού γίνεται παιχνίδι.
  • Οι μπαταρίες είναι λιθίου τελευταίας τεχνολογίας 60 Volt / 45 Ah και λειτουργούν παράλληλα, αυξάνοντας τα επίπεδα αυτονομίας Είναι αποσπώμενες ώστε να μπορούν να επαναφορτιστούν σε οικιακή πρίζα και χ

Κινητήρας

Το CPΧ διαθέτει χώρο για δύο μπαταρίες λιθίου τελευταίας τεχνολογίας 60 Volt / 45 Ah οι οποίες λειτουργούν παράλληλα, αυξάνοντας τα επίπεδα αυτονομίας αλλά όχι αυτά της απόδοσης. Είναι αποσπώμενες ώστε να μπορούν να επαναφορτιστούν σε οικιακή πρίζα και χρειάζονται περίπου 3,5 ώρες μέχρι να αγγίξουν το 100% της πληρότητας τους. Η αυτονομία που προσφέρουν είναι από 140 έως 280 χιλιόμετρα, ανάλογα το επιλεγμένο mode οδήγησης και μπορούν να υποβληθούν σε 1.200 κύκλους φόρτισης χωρίς προβλήματα. Ο ηλεκτρικός κινητήρας παρέχει ισχύς 4800 Watt ή αλλιώς 5,4 ίππων και εξαιρετική ροπή εκκίνησης 17,4 Kg-m. Διαθέτει τρία mode οδήγησης τα οποία περιορίζουν την τελική ταχύτητα στα 45 / 65 / 90 χλμ./ώρα χωρίς να μειώνουν την απόδοση, ενώ με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι ο κινητήρας περιστρέφεται ανάποδα, κάτι που διευκολύνει τον αναβάτη να κάνει όπισθεν όταν χρειαστεί να απεμπλακεί από δύσκολες καταστάσεις. Παρά το γεγονός ότι είναι τοποθετημένος στον πίσω τροχό, ο κινητήρας δεν εμποδίζει την αφαίρεση του τροχού. Η ζάντα αφαιρείται πανεύκολα – μέσω ενός έξυπνου συστήματος – μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα, κι έτσι για πρώτη φορά σε σκούτερ η αλλαγή ελαστικού γίνεται παιχνίδι.


Η ζάντα αφαιρείται πανεύκολα, μέσω ενός έξυπνου συστήματος, μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα, κι έτσι για πρώτη φορά σε σκούτερ η αλλαγή ελαστικού γίνεται παιχνίδι.

Η ζάντα αφαιρείται πανεύκολα, μέσω ενός έξυπνου συστήματος, μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα, κι έτσι για πρώτη φορά σε σκούτερ η αλλαγή ελαστικού γίνεται παιχνίδι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Super Soco CPX Test: Επιδόσεις όπως ένα 125άρι
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
  • Γιωργος

    Δεν ειναι αρκετα δυνατα αυτα τα μικρα ηλεκτρικα σκουτερ Θελουμε μεγαλυτερα και δυνατοτερα (>12 ιππους) για να αντικαταστησουμε τα 200-300αρια μας...

      8