Ξεχάστε ότι ξέρατε μέχρι τώρα για περιορισμένες τελικές ταχύτητες και μικρά επίπεδα αυτονομίας. Το CPX δίνει δυναμική ηλεκτρική απάντηση, αφού δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από τις επιδόσεις των ανταγωνιστών του που τροφοδοτούνται με βενζίνη στην κατηγορία των 125 κυβικών, αλλά ούτε και από την αυτονομία τους. Και μάλιστα με τόσο γραμμική απόδοση, που ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν μπορεί να πετύχει. Το CPX είναι ένα ευρύχωρο και άνετο scooter από κάθε άποψη. Το μεγάλο τμήμα της σέλας, το επίπεδο πάτωμα με αρκετό χώρο για τα πόδια και η βολική εργονομία που βάζει τον κορμό σε όρθια θέση και τα χέρια σε σωστή απόσταση από το τιμόνι, συνηγορούν σε μια ξεκούραστη θέση οδήγησης, ιδανική για μεγάλες αποστάσεις. H ελαφριά αίσθηση που αποκομίζεις ακόμα και με ακινητοποιημένο το scooter, συνεχίζεται και όταν ανοίξεις το γκάζι. Οι μπαταρίες βρίσκονται στο κέντρο του scooter εξασφαλίζοντας σωστή κατανομή βάρους, με αποτέλεσμα το CPX να ελίσσεται με ευκολία και σταθερότητα. Η ανάρτηση έχει σχετικά σφιχτή ρύθμιση αλλά ο 16αρης τροχός αναλαμβάνει να σώσει τα κακώς κείμενα του οδοστρώματος, προσφέροντας σταθερότητα και πρόσφυση ακόμα και στις μεγάλες ταχύτητες. Πολύ καλή απόδοση έχει και το σύστημα πέδησης με το μοναδικό παράπονο να αφορά την αίσθηση του μπροστινού φρένου το οποίο χρειάζεται αρκετή πίεση στη μανέτα.
Οδηγώντας, το Super Soco παραπέμπει σε μοντέλο 125 κυβικών αντί σε ηλεκτροκίνητο scooter.
Ο τρόπος οδήγησης διαφέρει σε σχέση με ένα συμβατικό scooter και εσύ πρέπει να προσαρμοστείς στην ιδέα ότι στο κλείσιμο του γκαζιού η ταχύτητα δεν μειώνεται αφού δεν υπάρχει το παραδοσιακό φρένο του κινητήρα. Έτσι μπορείς να έχεις σταθερή ροή αποφεύγοντας τα συνεχόμενα άνοιξε-κλείσε του γκαζιού κρατώντας την ταχύτητα σου, χωρίς να χρειάζεται να ρουφάς συνεχόμενα ενέργεια από την μπαταρία. Η ροπή είναι άμεση, αλλά η επιτάχυνση από τα 0 μέχρι τα πρώτα 15χλμ/ώρα έρχεται με απόλυτα ελεγχόμενο ρυθμό. Οι ρεπρίζ 20-70 χλμ./ώρα είναι βούτυρο στο ψωμί του CPX και ότι ακριβώς χρειάζεσαι για να απεμπλακείς από την πυκνή κίνηση. Πιάνει σχετικά γρήγορα τα 90χλμ./ώρα ενώ σε ελαφριά κατωφέρεια το κοντέρ θα δείξει ακόμα και 95 χλμ./ώρα! Στο δεξί μέρος του τιμονιού υπάρχει ένας διακόπτης με τα διαθέσιμα modes τα οποία εναλλάσσουν ανάλογα τελική και αυτονομία. Πιο συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα 1 έχουμε 50 χλμ./ώρα τελικής και αυτονομία 280 χιλιομέτρων, στο 2 70 χλμ./ώρα και αυτονομία 180 χιλιομέτρων και στο 3 90+ χλμ./ώρα και αυτονομία 140 χιλιομέτρων. Η εναλλαγή μπορεί να γίνει και εν κινήσει και βοηθάει στην επίτευξη μεγαλύτερης αυτονομίας κάθε φορά, αφού στο πυκνό μποτιλιάρισμα μπορείς να πηγαίνεις με το 1 και όταν ο δρόμος ανοίγει να επιλέγεις άμεσα το 3 για μεγαλύτερη τελική.
Οδηγώντας, το Super Soco παραπέμπει σε μοντέλο 125 κυβικών αντί σε ηλεκτροκίνητο scooter.
Φυσικά το ερώτημα είναι πόσο αυτά τα νούμερα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα; Για να το διαπιστώσουμε, υποβάλλαμε το CPX σε απαιτητικές δοκιμασίες με βαρύ αναβάτη αλλά και δικάβαλο, καθώς και κίνηση σε όλες τις συνθήκες ακόμα και σε ανηφόρες με μεγάλα επίπεδα κλίσης. Το αποτέλεσμα ήταν η πραγματική αυτονομία να φτάσει τα 120 χιλιόμετρα στο γρήγορο πρόγραμμα, που αποδεικνύεται την ορθότητα τον ισχυρισμών της Super Soco για 140 χιλιόμετρα με λίγο πιο μετρημένη οδήγηση.
Δεν ειναι αρκετα δυνατα αυτα τα μικρα ηλεκτρικα σκουτερ Θελουμε μεγαλυτερα και δυνατοτερα (>12 ιππους) για να αντικαταστησουμε τα 200-300αρια μας...