Ο 16αρης τροχός συνεισφέρει τα μέγιστα στη πρόσφυση και τη σταθερότητα του CPX. Τα φρένα διαθέτουν σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS για μεγαλύτερη ασφάλεια.

Ο 16αρης τροχός συνεισφέρει τα μέγιστα στη πρόσφυση και τη σταθερότητα του CPX. Τα φρένα διαθέτουν σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS για μεγαλύτερη ασφάλεια.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα

    Το CPX είναι δομημένο γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο το οποίο καταλήγει σε ένα μονόμπρατσο ψαλίδι. Μπροστά υπάρχει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 31 χιλιοστών και πίσω μονό αμορτισέρ, τοποθετημένο στην αριστερή πλευρά με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου. Τα φρένα του CPΧ αποτελούνται από δισκόφρενο διαμέτρου 240 χιλιοστών μπροστά και 180 χιλιοστών πίσω, και φέρουν σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS για μεγαλύτερη ασφάλεια. Για λόγους άνεσης και σταθερότητας υπάρχει μπροστά 16άρης τροχός, ενώ πίσω συναντάμε έναν τροχό 14 ιντσών, με ελαστικά tubeless. Το συνολικό βάρος του CPX μαζί με τις δύο μπαταρίες ανέρχεται στα 144 κιλά, με την καθεμία να ζυγίζει κάτι περισσότερο από 18 κιλά. Βέβαια μπορεί να μειωθεί αν επιλέξετε να αφαιρέσετε μια από αυτές, όταν η επιλεγμένη διαδρομή είναι μικρότερη.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Σελίδα 1Super Soco CPX Test: Επιδόσεις όπως ένα 125άρι
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψη μας
    • Γιωργος

      Δεν ειναι αρκετα δυνατα αυτα τα μικρα ηλεκτρικα σκουτερ Θελουμε μεγαλυτερα και δυνατοτερα (>12 ιππους) για να αντικαταστησουμε τα 200-300αρια μας...

        8