Η Suzuki αναμένεται να παρουσιάσει τη νέα Recursion (ήτοι αναδρομή, αν και η έννοια Recursion δεν είναι τόσο απλή, και έχει… μαθηματικές προεκτάσεις που είναι δύσκολο να αποδώσουμε εδώ), όπως θα λέγεται η μοτοσικλέτα, στο σαλόνι του Τόκιο, στις 23 Νοεμβρίου.
Η εμφάνιση του Recursion είναι πραγματικά αξιόλογη, με καθαρές, λιτές αλλά σύγχρονες γραμμές, μισό φέρινγκ, όμορφη καρίνα, γλυπτό ρεζερβουάρ και πανέμορφο μονόσελο. Το compact τελικό της εξάτμισης βγαίνει κάτω από τον κινητήρα, ενώ εντύπωση προκαλεί ο κορυφαίου επιπέδου εξοπλισμός, όπως το ανάποδο πιρούνι, το μονόμπρατσο ψαλίδι, και οι τρίμπρατσες sport ζάντες. Καλά όμως τα της εμφάνισης, αλλά το πιο σημαντικό κομμάτι της μοτοσικλέτας είναι δίχως άλλο ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 588κ.εκ., καθώς θα διαθέτει… turbo! Ναι, καλά ακούσατε.
Με τη συνδρομή ενός turbo intercooler, ο κινητήρας του Recursion θα αποδίδει 100hp/8.000σαλ. και 10,2 κιλά ροπής στις… 4.5000σαλ., ενώ η Suzuki υπερηφανεύεται για την οικονομία καυσίμου, που είναι 50% μικρότερη από τις τετρακύλινδρες sport μοτοσικλέτες των 600 κυβικών. Το βάρος της μοτοσικλέτας ανακοινώνεται στα 174 κιλά. Γαργαλιστικές λεπτομέρειες αποτελούν το μονόσελο που είναι ανθρακονημάτινο monocoque, ενώ στα όργανα βρίσκουμε ένα touchpad!
Το concept της Suzuki στόχο έχει να παρουσιάσει μια διασκεδαστική όσο και πρακτική turbo μοτοσικλέτα, με απόδοση που θα περίμενε κανείς να συναντήσει σε δίκυκλο μεγαλύτερου κυβισμού. Το Recursion είναι πραγματικά μια γενναία κίνηση από τη Suzuki, που αξίζει να δούμε σε τελειωμένη μορφή. Αν ποτέ βγει στην αγορά ελπίζουμε μόνο να μην έχει την τύχη του B-King, το οποίο στο μοντέλο παραγωγής έχασε τα περισσότερα από τα στοιχεία που μας είχαν εντυπωσιάσει στο πρωτότυπο.