Στόχος των σχεδιαστών του νέου Suzuki V-Strom 800DE ήταν η δημιουργία ενός συμπαγούς και ελαφριού πλαισίου, που θα προσέφερε άνεση και σταθερότητα στον αναβάτη είτε με πρόσθετο βάρος είτε όχι.
Ο νέος κινητήρας που δεν είναι πλέον V-Twin, όπως στα προηγούμενα V-Strom, έδωσε λόγω του μικρότερου μεγέθους του, σχεδόν απεριόριστη σχεδιαστική ελευθερία στους ιάπωνες μηχανικούς. Έτσι η θέση για τον αναβάτη πλέον έχει μεταφερθεί προς τα εμπρός, με αποτέλεσμα καλύτερο «ζύγισμα» και ισορροπία της μοτοσυκλέτας και αίσθηση στον αναβάτη. Το νέο σωληνωτό πλαίσιο σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει την μέγιστη ακαμψία και σε συνεργασία με τον κινητήρα που λειτουργεί στρωτά, αποτρέπονται οι έντονοι κραδασμοί, παρά μόνο ίσως σε σημεία που λειτουργεί στα όρια του ο κινητήρας.
Το πλαίσιο δεν είναι ενιαίο, αλλά έχει αφαιρούμενο υποπλαίσιο, το οποίο είναι με τέτοιο τρόπο κατασκευασμένο για να μπορεί να στηρίξει συνεπιβάτη και φουλ αποσκευές και βαλίτσες, διατηρώντας την άνεση και την ασφάλεια που εγγυάται η Suzuki.
Αναρτήσεις και φρένα
Πέρα από το πλαίσιο, για να ολοκληρωθεί η εικόνα και η σωστή συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, έχει γίνει η κατάλληλη παρέμβαση στον τομέα της πέδησης και των αναρτήσεων. Μπροστά το νέο Suzuki V-Strom800DE εφοδιάζεται με 2 τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους 310χιλ, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί ένας δίσκος 260 χιλ. Το ανεστραμμένο πιρούνι προέρχεται από τη Showa , καθώς επίσης και το αμορτισέρ πίσω με δυνατότητες ρύθμισης προφόρτισης. Τέλος, το αλουμινένιο ψαλίδι, έρχεται να ολοκληρώσει το επιθυμητό αποτέλεσμα της εταιρείας, που είναι να προσφέρει στο αγοραστικό κοινό, μια ασφαλή, σταθερή και αξιόπιστη μοτοσυκλέτα.
Suzuki V-Strom 800DE με αναθεωρημένη θέση οδήγησης
Νέο πλαίσιο για στιβαρότητα και άνεση
Αναρτήσεις και φρένα με γνώμονα την ασφάλεια
Θα αποτελέσει τη χρυσή τομή ανάμεσα στα 2 "αδέρφια" της σειράς;