Φαρδιά λάστιχα με τακούνια, off-road εμφάνιση και πρακτικότητα για να αντιμετωπίσεις καθημερινά τη ζούγκλα της πόλης. Το νέο Sym σε κερδίζει με τις μικρές του διαστάσεις, το στυλ και τη συμπεριφορά του.
Τα scooters έχουν κατακλίσει τους δρόμους, για να ξεχωρίσει το νέο Sym Crox 125 ποντάρει στο ξεχωριστό στυλ. Ελαστικά με τακούνια φορεμένα σε ζάντες 12 ιντσών, μούτρο σε σχήμα ράμφους, φαρδύ τιμόνι και φαίρινγκ με μεγάλες επιφάνειες που προστατεύουν από τον αέρα. Η Ιδιαίτερη εμφάνιση συμπληρώνεται από δυο προβολείς εμπρός, τεχνολογίας LED o κάτω και ανθεκτικά, μονόχρωμα πλαστικά με όμορφα αυτοκόλλητα.
Πέρα από την εμφάνιση, το Crox, δεν ξεχνά το ρόλο του και την πρακτικότητα που καλείται να προσφέρει μέσα στην πόλη. Για αυτό φροντίζουν το επίπεδο πάτωμα, η άνετη σέλα, κάτω από την οποία υπάρχει αποθηκευτικός χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος τύπου jet, ο γάντζος στην ποδιά και κάποια ντουλαπάκια για μικροπράγματα. Τα όργανα είναι εξ ολοκλήρου ψηφιακά, διαβάζονται εύκολα υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και δίνουν τη δυνατότητα δεκαέξι διαφορετικών επιλογών στη φωτεινότητα.
Η θέση οδήγησης είναι άνετη και μόνο όσοι έχουν μακριά πόδια ίσως δυσκολευτούν να βολευτούν. Η σέλα έχει αρκετή ποσότητα αφρώδους υλικού και επιτρέπει στον αναβάτη να μετακινείται μπρος πίσω για να βρει την ιδανική για αυτόν θέση. Αυτά σε συνδυασμό με το φαρδύ τιμόνι δίνουν μια ανάλαφρη αίσθηση στο scooter, κάνοντας εύκολο τον έλεγχό του.
Στις απότομες αλλαγές πορείας αποδεικνύεται ευθύβολο και ταυτόχρονα σταθερό. Τα φαρδιά ελαστικά προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια σε σημεία που η κατάσταση του δρόμου δεν είναι ιδανική και δίνουν τη δυνατότητα για μεγαλύτερη κλίση στις στροφές. Τα φρένα του διαθέτουν συνδυασμένη λειτουργία με το δισκόφρενο εμπρός να έχει μεγαλύτερη δύναμη από το πίσω ταμπούρο. Αν και δεν διαθέτει ABS είναι δύσκολο να μπλοκάρεις τους τροχούς του.
Για την άνεση του αναβάτη, πέρα από την αφράτη σέλα, φροντίζει και η ανάρτηση. Το ψαλίδι εμπρός απορροφά ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του δρόμου, όμως το μονό πίσω αμορτισέρ δεν φιλτράρει όλες τις κακοτεχνίες. Τέλος, η κάλυψη από τον αέρα είναι ελάχιστη καθώς πέρα από το στενό μασκάκι, δεν διαθέτει ζελατίνα, όμως τα χέρια του αναβάτη προστατεύονται από πλαστικές χούφτες. Ο συνεπιβάτης έχει αρκετό χώρο στη διάθεσή του και μπορεί να κρατηθεί από δυο χερούλια ενσωματωμένα στην ουρά.
Το Crox τα πηγαίνει περίφημα μέσα στην κίνηση, περνώντας με ευκολία ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Ο κινητήρας των 125 κυβικών εκατοστών έχει σπιρτάδα στην εκκίνηση και μπορεί να κάνει το ελαφρύ scooter να ξεπεράσει τα 100 χμ/ώρα. Οδηγώντας με μέτριες ταχύτητες η κατανάλωση δεν θα ξεπεράσει τα 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Το νέο Sym Crox 125 απευθύνεται σε νέους, αλλά και σε όσους θέλουν να ξεχωρίζουν χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψουν πολλά χρήματα. Η τιμή του έχει καθοριστεί στα 1.895€. Υπάρχει διαθέσιμο και σε έκδοση 50 κυβικών με τιμή 1.525€.