Εάν έχετε στο μυαλό σας μια τυπική διάταξη μονοκύλινδρου κινητήρα ξεχάστε τη. Η BMW όπως και στη G310R, τοποθέτησε τον υγρόψυκτο κινητήρα 313 κ.εκ περιστραμμένο κατά 180 μοίρες με αντίθετη κλίση του κυλίνδρου, αφού η εισαγωγή είναι στο εμπρός και η εξαγωγή στο πίσω μέρος. Φυσικά αυτή η καινοτόμα αλλαγή δεν έγινε για λόγους εμφάνισης. Με τη συγκεκριμένη διάταξη ο κινητήρας τοποθετήθηκε πιο μπροστά συμβάλλοντας στη σωστή κατανομή και στη διατήρηση του κέντρου βάρους χαμηλά, ενώ έχουμε όφελος και στην απόδοση καθώς η εισαγωγή δέχεται κατευθείαν τον εισερχόμενο αέρα. Η τροφοδοσία καυσίμου γίνεται με ψεκασμό, αποδίδει 34 ίππους στις 9.500 σ.α.λ και 2,85 κιλά ροπής στις 7.500 σ.α.λ. ενώ συμμορφώνεται με τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 4. Η κατανάλωση κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με το G310R, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής σε όλες τις συνθήκες, μετρήσαμε 4,3 λίτρα/100 χλμ, που σίγουρα μπορούν να μειωθούν με συντηρητική οδήγηση. Αν ψάχνεις διαφορές με το γυμνό αδελφάκι του δεν θα βρεις, παρά μόνο στον λαιμό της εξάτμισης που διαφοροποιήθηκε ελαφρώς για να ταιριάξει με το ψηλότερα τοποθετημένο τελικό της εξάτμισης. Αύξησε την ισχύ της BMW G310GS με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Κατα την προσωπική μου άποψη......Playmobil........φθηνή κατασκευή για το όνομα της bmw, υπάρχουν πάρα πολλές μηχανές σε αυτήν την τιμή με πραγματικό value for money
Δυστυχώς αυτό το δίκυκλο δεν έχει καμία σχέση με Βαυαρία.Παλι καλά πού αναφέρεται ότι η ποιότητα είναι μέσου επιπέδου.Το χειρότερο είναι ότι μετά από κάποια ώρα οδήγησης ζεσταίνει η εξάτμιση το πίσω αμορτισέρ.....με ότι αυτό συνεπάγεται.
για χωρα κρισης η τιμη της ειναι ακριβη στην ελλαδα.αν υπολογισουμε και το κοστος χρησης μετα την αγορα λογω συνεργειων β.μ.β ασυμφορη.για τους μισθους της γερμανιας ειναι καλη.εδω δε θα πιασει.
Κατα την προσωπική μου άποψη......Playmobil........φθηνή κατασκευή για το όνομα της bmw, υπάρχουν πάρα πολλές μηχανές σε αυτήν την τιμή με πραγματικό value for money
Δυστυχώς αυτό το δίκυκλο δεν έχει καμία σχέση με Βαυαρία.Παλι καλά πού αναφέρεται ότι η ποιότητα είναι μέσου επιπέδου.Το χειρότερο είναι ότι μετά από κάποια ώρα οδήγησης ζεσταίνει η εξάτμιση το πίσω αμορτισέρ.....με ότι αυτό συνεπάγεται.
για χωρα κρισης η τιμη της ειναι ακριβη στην ελλαδα.αν υπολογισουμε και το κοστος χρησης μετα την αγορα λογω συνεργειων β.μ.β ασυμφορη.για τους μισθους της γερμανιας ειναι καλη.εδω δε θα πιασει.
Δυστυχώς δεν έχει καθόλου ροπή χαμηλά και θέλει πολύ συμπλέκεται άμα για να ξεκινήσει,οποίος αρχάριος το οδηγεί του σβήνει συνέχεια στην εκκινηση