Οι αρκετά μαλακές αναρτήσεις αποσβένουν κάθε είδους κακοτεχνία των ελληνικών δρόμων.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – φρένα: Μικρές αλλαγές

    Οι μηχανικοί της BMW και σε αυτόν τον τομέα δεν χρειάστηκε να προσπαθήσουν πολύ, αφού το πλαίσιο-υποπλαίσιο  από ατσάλινο χωροδικτύωμα είναι μια ευγενική χορηγία του G310R. Ίδιο είναι και το αλουμινένιο ψαλίδι, που χάρη στην τοποθέτηση του κινητήρα μπροστά είναι ιδιαίτερα μακρύ (650χιλ) συμβάλλοντας στη σταθερότητα χωρίς να μεγαλώσει το μεταξόνιο και να χαθεί η ευελιξία. Οι αναρτήσεις δεν μπορούσαν να μείνουν αυτούσιες αφού δεν θα ταίριαζαν στον  Adventure χαρακτήρα του GS. Έτσι το αντεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ έχει διαδρομή 180 χιλ, όσο και το πίσω αμορτισέρ που εδράζεται χωρίς μοχλικό στο ψαλίδι και έχει ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Στον τομέα τον φρένων, τον μπροστινό 19άρη τροχό σταματά μια ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα της Bybre με δίσκο 300χιλ ενώ πίσω συναντάμε μια μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρίας με δίσκο 240χιλ. Από τον βασικό εξοπλισμό δεν λείπει το ABS, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης  κατ επιλογή.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Apostolis

      Κατα την προσωπική μου άποψη......Playmobil........φθηνή κατασκευή για το όνομα της bmw, υπάρχουν πάρα πολλές μηχανές σε αυτήν την τιμή με πραγματικό value for money

        22
    • NEKTARIOS

      Δυστυχώς αυτό το δίκυκλο δεν έχει καμία σχέση με Βαυαρία.Παλι καλά πού αναφέρεται ότι η ποιότητα είναι μέσου επιπέδου.Το χειρότερο είναι ότι μετά από κάποια ώρα οδήγησης ζεσταίνει η εξάτμιση το πίσω αμορτισέρ.....με ότι αυτό συνεπάγεται.

        14
    • χρηστος

      για χωρα κρισης η τιμη της ειναι ακριβη στην ελλαδα.αν υπολογισουμε και το κοστος χρησης μετα την αγορα λογω συνεργειων β.μ.β ασυμφορη.για τους μισθους της γερμανιας ειναι καλη.εδω δε θα πιασει.

        27
    • Γιαννης

      Δυστυχώς δεν έχει καθόλου ροπή χαμηλά και θέλει πολύ συμπλέκεται άμα για να ξεκινήσει,οποίος αρχάριος το οδηγεί του σβήνει συνέχεια στην εκκινηση

        40