Η BMW φαίνεται να έχει πιάσει το νόημα των καιρών και η G310GS είναι η μεγαλύτερη απόδειξη. Μια all-round μοτοσυκλέτα με το κύρος της Βαυαρικής εταιρίας σε προσιτή τιμή, που την κάνει κατάλληλη για την εισαγωγή όχι μόνο στον κόσμο της BMW αλλά και των δύο τροχών. Δεν είναι ¨πύραυλος¨ στην ευθεία, ούτε ¨τρένο¨ στις στροφές και δεν έχει ¨άγκυρες¨ για φρένα. Συνδυάζει όμως με αξιοπρέπεια όλα τα στοιχεία που την κάνουν ιδανική μοτοσυκλέτα για καθημερινή μετακίνηση χωρίς να αποκλείει τις εκτός δρόμου αναζητήσεις, στην προσπάθεια της να τιμήσει το βαρύ όνομα GS.
Κατα την προσωπική μου άποψη......Playmobil........φθηνή κατασκευή για το όνομα της bmw, υπάρχουν πάρα πολλές μηχανές σε αυτήν την τιμή με πραγματικό value for money
Δυστυχώς αυτό το δίκυκλο δεν έχει καμία σχέση με Βαυαρία.Παλι καλά πού αναφέρεται ότι η ποιότητα είναι μέσου επιπέδου.Το χειρότερο είναι ότι μετά από κάποια ώρα οδήγησης ζεσταίνει η εξάτμιση το πίσω αμορτισέρ.....με ότι αυτό συνεπάγεται.
για χωρα κρισης η τιμη της ειναι ακριβη στην ελλαδα.αν υπολογισουμε και το κοστος χρησης μετα την αγορα λογω συνεργειων β.μ.β ασυμφορη.για τους μισθους της γερμανιας ειναι καλη.εδω δε θα πιασει.
Κατα την προσωπική μου άποψη......Playmobil........φθηνή κατασκευή για το όνομα της bmw, υπάρχουν πάρα πολλές μηχανές σε αυτήν την τιμή με πραγματικό value for money
Δυστυχώς αυτό το δίκυκλο δεν έχει καμία σχέση με Βαυαρία.Παλι καλά πού αναφέρεται ότι η ποιότητα είναι μέσου επιπέδου.Το χειρότερο είναι ότι μετά από κάποια ώρα οδήγησης ζεσταίνει η εξάτμιση το πίσω αμορτισέρ.....με ότι αυτό συνεπάγεται.
για χωρα κρισης η τιμη της ειναι ακριβη στην ελλαδα.αν υπολογισουμε και το κοστος χρησης μετα την αγορα λογω συνεργειων β.μ.β ασυμφορη.για τους μισθους της γερμανιας ειναι καλη.εδω δε θα πιασει.
Δυστυχώς δεν έχει καθόλου ροπή χαμηλά και θέλει πολύ συμπλέκεται άμα για να ξεκινήσει,οποίος αρχάριος το οδηγεί του σβήνει συνέχεια στην εκκινηση