Γνώριμος από το G310R o πίνακας οργάνων, με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις.

Εύχρηστοι και αρκετά ποιοτικοί οι διακόπτες.

Η άποψή μας

Η BMW φαίνεται να έχει πιάσει το νόημα των καιρών και η G310GS είναι η μεγαλύτερη απόδειξη. Μια all-round μοτοσυκλέτα με το κύρος της Βαυαρικής εταιρίας  σε προσιτή τιμή, που την κάνει κατάλληλη για την εισαγωγή όχι μόνο στον κόσμο της BMW αλλά και των δύο τροχών. Δεν είναι ¨πύραυλος¨ στην ευθεία, ούτε ¨τρένο¨ στις στροφές και δεν έχει ¨άγκυρες¨ για φρένα. Συνδυάζει όμως με αξιοπρέπεια όλα τα στοιχεία που την κάνουν ιδανική μοτοσυκλέτα για καθημερινή μετακίνηση χωρίς να αποκλείει τις εκτός δρόμου αναζητήσεις, στην προσπάθεια της να τιμήσει το βαρύ όνομα GS. 


Κινητήρας   
Τύπος  4T, 1K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)  313
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 80 Χ 62,1
Συμπίεση (:1) 10,6
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  34/9.500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  2,85/7.500
Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  11
Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.) 4,3
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Ατσάλινο πλαίσιο
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεσταμμένο πιρούνι 41χιλ
Διαδρομή (χλστ.)  180
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)  180
Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 110/80-19
Ελαστικό Π 150/70-17
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2.075
Πλάτος (χλστ.) 880
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.420
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 835
Βάρος (κιλά)  175
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. N/N
Τraction Control / Ρυθμ.  O/O
Στροφόμετρο N
Immobilizer  N
Yπολογιστής ταξιδιού  N
Μερικός χιλιομετρητής  N
Ένδειξη βενζίνης  N
Δείκτης θερμοκρασίας  N
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  O
Ζελατίνα / Ρυθμ.  N/O
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ O/O
Πλάγιο σταντ  N
Κεντρικό σταντ  O
Χειρολαβές / Σχάρα  N/N
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  O/N

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Apostolis

    Κατα την προσωπική μου άποψη......Playmobil........φθηνή κατασκευή για το όνομα της bmw, υπάρχουν πάρα πολλές μηχανές σε αυτήν την τιμή με πραγματικό value for money

      22
  • NEKTARIOS

    Δυστυχώς αυτό το δίκυκλο δεν έχει καμία σχέση με Βαυαρία.Παλι καλά πού αναφέρεται ότι η ποιότητα είναι μέσου επιπέδου.Το χειρότερο είναι ότι μετά από κάποια ώρα οδήγησης ζεσταίνει η εξάτμιση το πίσω αμορτισέρ.....με ότι αυτό συνεπάγεται.

      14
  • χρηστος

    για χωρα κρισης η τιμη της ειναι ακριβη στην ελλαδα.αν υπολογισουμε και το κοστος χρησης μετα την αγορα λογω συνεργειων β.μ.β ασυμφορη.για τους μισθους της γερμανιας ειναι καλη.εδω δε θα πιασει.

      27
  • Γιαννης

    Δυστυχώς δεν έχει καθόλου ροπή χαμηλά και θέλει πολύ συμπλέκεται άμα για να ξεκινήσει,οποίος αρχάριος το οδηγεί του σβήνει συνέχεια στην εκκινηση

      40