Από τους πιο ποιοτικούς διακόπτες που έχουμε δοκιμάσει. Από το αριστερό γκριπ εκτελούνται πρακτικά τα πάντα, πλην της εκκίνησης του κινητήρα.

Από τους πιο ποιοτικούς διακόπτες που έχουμε δοκιμάσει. Από το αριστερό γκριπ εκτελούνται πρακτικά τα πάντα, πλην της εκκίνησης του κινητήρα.

H σέλα του αναβάτη προσφέρει απόλυτα ικανοποιητική άνεση. Πολυ ευχάριστη έκπληξη και αυτή του συνεπιβάτη.

Ένα έργο τέχνης η LCD οθόνη των οργάνων. Είναι πληρέστατη και απεικονίζει τις ενδείξεις με έναν ιδιαίτερο τρόπο, που προσελκύει το βλέμμα πανεύκολα.

Aνεση-εργονομία

Honda και εξαιρετική εργονομία είναι δύο έννοιες που πάνε μαζί, εδώ και δεκαετίες. Το νέο CB1000R δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση, πόσο μάλλον όταν είναι ένα από τα top μοντέλα της εταιρείας. Όταν ανέβεις στην μοτοσυκλέτα, διαπιστώνεις ότι η θέση οδήγησης σχεδιάστηκε για χρήση πολλαπλών ρόλων. Το τιμόνι δεν είναι πολύ φαρδύ, αλλά ούτε και πολύ στενό και είναι τοποθετημένο σε σωστό ύψος, ώστε να μην κουράζει τα χέρια. Τα μαρσπιέ τοποθετήθηκαν σχετικά ψηλά και πίσω, προσθέτοντας μια σπορ νότα, ενώ η σέλα του αναβάτη είναι ευρύχωρη, πλούσια γεμισμένη και εν τέλει πολύ άνετη. 


Ατού για την εργονομία, αποτελούν τα «κοψίματα» του ρεζερβουάρ για τα πόδια του αναβάτη, ενώ η θέση του συνεπιβάτη ήταν μια ευχάριστη έκπληξη, για τα δεδομένα της κατηγορίας. Μπορεί εκ πρώτης όψης να φαίνεται αφιλόξενη, όμως η άνετη πίσω σέλα, ο χώρος μεταξύ αναβάτη και συνεπιβάτη, η πολύ σωστή τοποθέτηση των πίσω μαρσπιέ και οι κρυμμένες λαβές κάτω από το σελάκι, κάνουν απόλυτα βιώσιμη μια βόλτα για δύο, ακόμη και για αρκετή ώρα. 

Η δεξιά χειρολαβή φιλοξενεί μόνο τον διακόπτη λειτουργίας και εκκίνησης κινητήρα, με όλα τα άλλα χειριστήρια να βρίσκονται αριστερά. Η απεικόνιση των ενδείξεων και των οργάνων, αλλά και ο έλεγχος των συστημάτων της CB1000R γίνεται μέσα από την LCD οθόνη που βρίσκεται μπροστά από τον αναβάτη.
Τίποτα δεν λείπει από τις ενδεικνυόμενες πληροφορίες: Εκτός των απαραιτήτων, ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του δύο υπολογιστές ταξιδιού, ένδειξη σχέσης και μια λυχνία πολλαπλών λειτουργιών, που αλλάζει χρώματα ανάλογα με την επιλεγμένη σχέση, την χαρτογράφηση ή τις στροφές για αλλαγή σχέσης –όλα αυτά παραμετροποιούνται. Οι επιλογές και οι ρυθμίσεις που η οθόνη προσφέρει, είναι πολλές και μια ανάγνωση του εγχειριδίου χρήσης είναι απαραίτητη για να τις κατανοήσετε πλήρως. Ωστόσο, αναφέρουμε επιγραμματικά πως από την «αρχική οθόνη», ο αναβάτης βλέπει και εναλλάσσει τις χαρτογραφήσεις του κινητήρα, τους μερικούς χιλιομετρητές και τις επιμέρους ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδιού.  
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ