Το εμπρός φρένο έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες. Κρίμα που το ABS δεν το αφήνει τα ξεδιπλώσει το ταλέντο του, καθώς επεμβαίνει πολύ νωρίς.

Το πίσω αμορτισέρ αν και ρυθμιζόμενο, είναι αρκετά μαλακό. Βοηθά στην άνεση αλλά θα τερματίσει αν κληθεί να αντιμετωπίσει έντονες ανωμαλίες με δύο επιβαίνοντες.

Πλαίσιο-αναρτήσεις- φρένα

Το CB1000R χτίστηκε πάνω σε ένα πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς  από ατσάλι. Η λύση αυτή είναι συμβατική αλλά δοκιμασμένη, όταν θέλουμε να έχουμε ισορροπημένη συμπεριφορά σε πολλές συνθήκες χρήσης. To νέο πλαίσιο είναι ελαφρύτερο κατά 2,5 κιλά από αυτό του απερχόμενου μοντέλου, ενώ συνολικά η CB1000R έχει χάσει 12 κιλά, από την προηγούμενή της ενσάρκωση. Στην έδραση με το ψαλίδι, χρησιμοποιούνται δύο νέοι διαιρούμενοι βραχίονες, επίσης 2,5 κιλά ελαφρύτεροι από τους προηγούμενους. 

Παρά την μείωση του μήκους του ψαλιδιού κατά 14,7 χιλιοστά, το μεταξόνιο της νέας CB1000R είναι μακρύτερο κατά 7 χιλιοστά από την απερχόμενη, για αυξημένη σταθερότητα του μοντέλου στο δρόμο. Τις αναρτήσεις παρέχει η Showa και στο πιρούνι συναντάμε μια μονάδα SFF-BP, πλήρως ρυθμιζόμενη, με τις ρυθμίσεις προφόρτισης και αποσβέσεων να γίνονται ξεχωριστά, από τις δύο μπουκάλες. Το αμορτισέρ πίσω, είναι επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο. Στα φρένα, δύο ακτινικές 4πίστονες δαγκάνες εμπρός, συνεργάζονται με δίσκους 310 χιλιοστών, ενώ πίσω, στον δίσκο των 256 χιλιοστών ενεργεί μια δαγκάνα 2 εμβόλων. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε, ότι η τρόμπα του εμπρός φρένου είναι ακτινική, κάτι που χαρίζει καλύτερη αίσθηση στην μανέτα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ