Test: KTM Duke 790

Test: KTM Duke 790

Test: KTM Duke 790

Test: KTM Duke 790

Test: KTM Duke 790

Test: KTM Duke 790

Test: KTM Duke 790

Test: KTM Duke 790

Test: KTM Duke 790

Test: KTM Duke 790

Test: KTM Duke 790

Test: KTM Duke 790

Test: KTM Duke 790

Μετά την πρώτη επαφή με τον νέο KTM 790 Duke στην πίστα των Σερρών, ήρθε η ώρα να το οδηγήσουμε και στο δρόμο για να διαπιστώσουμε αν το νυστέρι είναι ιδανικό ακόμα και για καθημερινή χρήση.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Τιμή: 11.790 ευρώ   

+: Κινητήρας, ηλεκτρονικά βοηθήματα, οδική συμπεριφορά, ευκολία χειρισμού
-: Σκληρή σέλα, αρχικό δάγκωμα μπροστινού φρένου

Μπορεί το σλόγκαν Ready to Race και ο όρος νυστέρι, όπως αποκαλεί το νέο Duke η KTM να παραπέμπουν σε πίστα, αλλά στην πραγματικότητα αυτή η μοτοσυκλέτα είναι πιθανότερο να περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της στους δρόμους, όπως κάθε μοντέλο της σειράς από την πρώτη γενιά μέχρι και σήμερα. Οι αναμνήσεις από την πίστα των Σερρών όπου μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις είναι πολύ πρόσφατες, αλλά ο δρόμος είναι ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον στο οποίο κάθε streetfighter που σέβεται τον εαυτό του οφείλει να διαπρέπει. Μετά την αναλυτική παρουσίασή του σε προηγούμενο τεύχος, θα δούμε αν τα εφόδια με τα οποία προίκισε η ΚΤΜ το 790 το καθιστούν ικανό να συνεχίσει επιτυχώς την πορεία των προκατόχων του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ