Δεν είναι μόνο η απόδοση του κινητήρα που θυμίζει V2, αλλά και ο ήχος της εξάτμισης ο οποίος σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού σου φτιάχνει τη διάθεση.

Το τελικό της εξάτμισης προσπαθεί να θυμίζει το εξωγήινο τελικό που είδαμε στο concept της EICMA του 2016.

Η άποψή μας: Τι άλλο να ζητήσεις;

Φιλικό, εύχρηστο στο αστικό περιβάλλον, διασκεδαστικό και γρήγορο σε όλες τις συνθήκες και εξοπλισμένο με κάθε είδους ηλεκτρονικό βοήθημα, το Duke 790 είναι μία ολοκληρωμένη πρόταση που θα καλύψει κάθε αναβάτη με σπορ και όχι μόνο αναζητήσεις.   Η επιλογή της KTM να χρησιμοποιήσει δικύλινδρο κινητήρα 799 κ.εκ σε σειρά, φαίνεται ιδανική για να συμπληρώσει το κενό ανάμεσα στα μονοκύλινδρα Duke και το Superduke 1290R, υιοθετώντας επιλεκτικά τα καλύτερα στοιχεία μεταξύ ενός και δύο κυλίνδρων. Με τιμή που δεν ξεφεύγει από τον μέσο όρο της κατηγορίας, σου δίνει το έναυσμα για να το βάλεις χωρίς δεύτερη σκέψη στη λίστα των επιλογών σου.


Τύπος 4Τ, 2Κ, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 799
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)88 Χ 65,7
Συμπίεση (:1)12.7
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 105/9000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 8,8/8000
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα  
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο πιρούνι WP 43χιλ
Διαδρομή (χλστ.) 140
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ WP / Προφόρτιση
Διαδρομή (χλστ.) 150
Φρένα Ε (χλστ.)2Δ/300, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)Δ/240,2Ε ABS
Τροχοί - Ελαστικά  
Ελαστικό Ε120/70-17
Ελαστικό Π180/55-17
Διαστάσεις / Βάρος  
Μήκος (χλστ.)2,128
Πλάτος (τιμονιού χλστ.)823
Μεταξόνιο (χλστ.)1,475
΄Ύψος σέλας (χλστ.)825
Βάρος (πλήρης) 174
Εξοπλισμός  
ABS / Ρυθμ.Ν/Ν
Τraction Control / Ρυθμ. Ν/Ν
ΣτροφόμετροΝ
Immobilizer Ν
Yπολογιστής ταξιδιού Ν
Μερικός χιλιομετρητής Ν
Ένδειξη βενζίνης Ν
Δείκτης θερμοκρασίας Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν
Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΝ
Πλάγιο σταντ Ν
Κεντρικό σταντ Ο
Χειρολαβές / Σχάρα Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ν

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ